I ACa 2244/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-02-02
I ACa 1596/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 września 2016 Data publikacji: 17 września 2019 Poziom podobieństwa: 95% Wspólna treśćtowar, zleceniodawca, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, zleceniobiorca, świadczenie usług marketingowych, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, wynagrodzenie za świadczenie usługi, sprzedawca, rabat, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, łączny obrót, cena, logo, umowa o współpracy handlowa, umowa o świadczenie usługi, klient, gazetka, marża handlowa
|
I ACa 748/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 października 2013 Data publikacji: 27 listopada 2013 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, klient, świadczenie usług marketingowych, umowa o współpracy handlowa, intensyfikacja sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, gazetka
|
I ACa 457/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 11 kwietnia 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćtowar, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, ekspozycja, gazetka, zleceniodawca, umowa o świadczenie usługi, klient, świadczenie usług marketingowych, logo, współpraca handlowa, zleceniobiorca, usługa intensyfikacji sprzedaży
|
I ACa 1324/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, gazetka, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, świadczenie usług marketingowych, łączny obrót, zleceniodawca, czyn nieuczciwej konkurencji, zleceniobiorca, współpraca handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży
|
I ACa 298/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 kwietnia 2017 Data publikacji: 15 marca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćłączny obrót, gazetka, dostawca, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, wspieranie sprzedaży, dostęp do rynków, klient, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, współpraca handlowa, umowa, sprzedawca, logo, ekspozycja
|
VII AGa 184/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 lutego 2018 Data publikacji: 23 maja 2018 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostęp do rynków, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, logo, marża, zleceniobiorca, klient, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, zleceniodawca
|
I ACa 1349/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, współpraca, umowa o świadczenie usługi, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć, klient, łączny obrót
|
I ACa 2007/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 grudnia 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćwspółpraca handlowa, marża handlowa, dostawca, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa o świadczenie usługi, spółka
|
I ACa 1155/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 lutego 2013 Data publikacji: 28 czerwca 2013 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, intensyfikacja sprzedaży, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, sieć, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, akcja promocyjna
|
I ACa 409/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2015 Data publikacji: 11 grudnia 2015 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćusługa intensyfikacji sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, łączny obrót, rabat, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, umowa o współpracy handlowa, dostawca, klient, cena
|
XVI GC 347/11uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 29 maja 2013 Data publikacji: 6 marca 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, spółka, usługi marketingowe, dostawca, dostęp do rynków, sieć, marża handlowa, współpraca handlowa, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, sprzedawca
|
I ACa 256/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2012 Data publikacji: 29 stycznia 2013 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćłączny obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, umowa, współpraca
|
XVI GC 123/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 listopada 2016 Data publikacji: 12 października 2018 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługi marketingowe, rabat, ekspozycja, sieć, cena, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, wynagrodzenie za świadczenie, świadczenie usługi
|
I ACa 118/11wyrok Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 29 marca 2011 Data publikacji: 14 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, świadczenie usług marketingowych, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostęp do rynków, umowa
|
I ACa 1447/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 1 kwietnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćłączny obrót, usługa intensyfikacji sprzedaży, dostęp do rynków, akcja promocyjna, gazetka, marża handlowa, umowa o współpracy handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, klient, opłata za przyjęcie towarów
|
VI ACa 1025/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 września 2016 Data publikacji: 19 kwietnia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługi marketingowe, sieć, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, gazetka
|
I ACa 2036/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, umowa
|
XXVI GC 180/14zarządzenie, uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 czerwca 2015 Data publikacji: 14 września 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, sprzedawca, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, umowa, dostęp do rynków, cena
|
VI GC 261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 20 grudnia 2013 Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, współpraca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, akcja promocyjna
|
VI GC 189/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 30 września 2015 Data publikacji: 31 grudnia 2015 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćrabat, usługi marketingowe, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, sprzedawca
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Byszewska, Robert Obrębski
Data wytworzenia informacji: