Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

I ACa 380/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2014-10-02

I ACa 988/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 stycznia 2015

Data publikacji: 25 maja 2015

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, podatek, dostawca, współpraca, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka reklamowa, opłata za przyjęcie towarów, promocja, umowa, marża handlowa opłaty
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, podatek, dostawca, współpraca, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka reklamowa, działanie reklamowe, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, promocja, umowa, świadczenie, podatek vat, towar powoda w gazetce, marża handlowa opłaty, faktura
Zobacz»

I ACa 1749/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 maja 2015

Data publikacji: 26 sierpnia 2016

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostawca, premia pieniężna, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, podatek, produkt, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, promocja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia pieniężna, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, podatek, produkt, usługi marketingowe, usługa promocyjna, gazetka reklamowa, usługa zarządzania, dostęp do rynków, promocja, faktura
Zobacz»

I ACa 1014/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016

Data publikacji: 29 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, roczny obrót, opłata za przyjęcie towarów, gazetka reklamowa, reklama, marża handlowa, produkt, umowa o współpracy, promocja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, wartość roczna, przyjęcie towarów do sprzedaży, roczny obrót, opłata za przyjęcie towarów, obrót handlowy, usługa zarządzania, gazetka reklamowa, reklama, marża handlowa, specyfikacja płatności, produkt, umowa o współpracy, promocja
Zobacz»

I ACa 1989/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015

Data publikacji: 29 października 2015

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

usługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, sieć, marża handlowa, gazetka reklamowa, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za usługi, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, dostarczony towar, sieć, marketing i reklama, marża handlowa, gazetka reklamowa, umowa
Zobacz»

I ACa 1803/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 13 czerwca 2014

Data publikacji: 28 września 2014

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

usługa, gazetka, dostawca, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, reklama, marża handlowa opłaty
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa, gazetka, dostawca, usługa promocyjna, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, placówka handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, reklama, marża handlowa opłaty, sklep, usługa transportowa, towar powódki
Zobacz»

I ACa 1159/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 marca 2015

Data publikacji: 19 maja 2015

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

dostawca, gazetka, usługa, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, podatek, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, obrót, opłata za przyjęcie towarów, nieuczciwa konkurencja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, gazetka, usługa, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, podatek, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, pośrednik, usługa zarządzania, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena, nieuczciwa konkurencja
Zobacz»

I ACa 1890/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 grudnia 2016

Data publikacji: 9 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, współpraca, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, współpraca handlowa, produkt powoda, korespondencję mailową
Zobacz»

I ACa 486/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 grudnia 2015

Data publikacji: 31 stycznia 2016

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, roczny obrót, gazetka reklamowa, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, usługa transportowa, usługa zarządzania, obrót handlowy, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy, wartość roczna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, informacja marketingowa, marża handlowa, roczny obrót, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, informacja ogólna, usługa promocyjna
Zobacz»

I ACa 1215/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 stycznia 2014

Data publikacji: 29 maja 2014

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

dostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, opłata za usługi, dzień zapłaty, zakres marketingu i reklamy, wymierny efekt, przedsiębiorca, odbiorca
Zobacz»

I ACa 1111/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 stycznia 2015

Data publikacji: 19 lipca 2015

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, umowa o współpracy, obrót
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, usługa zarządzania, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, umowa o współpracy, faktura, obrót
Zobacz»

I ACa 967/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 7 stycznia 2015

Data publikacji: 20 czerwca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostawca, usługa, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt, opłata za przyjęcie towarów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, usługi reklamowe, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, warunki handlowe, usługa promocyjna, placówka handlowa
Zobacz»

XVI GC 819/10

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 marca 2012

Data publikacji: 15 kwietnia 2014

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, promocja, gazetka, nieuczciwa konkurencja, premia pieniężna, umowa o współpracy, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, promocja, potwierdzenie wykonania usług, gazetka, usługi reklamowe, usługa mis, nieuczciwa konkurencja, premia pieniężna, faktura, umowa o współpracy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zeznanie wspólnika, hala, marża handlowa opłaty, cena, finalny odbiorca, produkt
Zobacz»

I ACa 319/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 maja 2017

Data publikacji: 28 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostawca, budżet marketingowy, usługa, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy, pozwany, marża handlowa opłaty, sieć
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, budżet marketingowy, usługa, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy, umowa o współpracy handlowa, pośrednik, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, warunki handlowe, przedsiębiorca, załącznik, sieć, dostawa
Zobacz»

I ACa 696/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 listopada 2014

Data publikacji: 20 marca 2015

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostawca, premia pieniężna, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia pieniężna, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna okresowa, spółdzielnia, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, sieć handlowa, sieć, okres rozliczeniowy
Zobacz»

I ACa 63/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017

Data publikacji: 19 maja 2017

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, konsultacja handlowa, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar powodów, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
Zobacz»

I ACa 2162/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 stycznia 2016

Data publikacji: 19 lutego 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, nieuczciwa konkurencja, gazetka, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, akcja promocyjna, współpraca, cena, sprzedawca
Zobacz»

I ACa 1713/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 czerwca 2014

Data publikacji: 14 sierpnia 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwana spółka, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, reklama
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwana spółka, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, wysokość marży, sprzedawca, pośrednik, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama, zysk
Zobacz»

I ACa 1468/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 października 2016

Data publikacji: 19 stycznia 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostawca, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, sklep, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa, upust, usługa zarządzania
Zobacz»

I ACa 1663/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 października 2016

Data publikacji: 28 grudnia 2016

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, sieć, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, sieć, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa, roczny okres rozliczeniowy, współpraca handlowa
Zobacz»

VII AGa 279/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 maja 2018

Data publikacji: 6 września 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, sieć, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, umowa o współpracy, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, sieć, dostarczony produkt, umowa o współpracy handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, należności spółki, marża handlowa opłaty, gazetka, umowa o współpracy, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, budżet promocyjny
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Krystyna Brawecka
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Bogdan Świerczakowski,  Hanna Muras ,  Małgorzata Siemianowicz-Orlik
Data wytworzenia informacji: