I ACa 1437/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2016-08-03
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża, umowa o współpracy handlowa, produkt
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, marża, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy handlowa, usługa promocyjna, pozwany, załącznik, dostawa
|
XVI GC 819/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, promocja, potwierdzenie wykonania usług, gazetka, nieuczciwa konkurencja, marża, umowa o współpracy, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt
|
XVI GC 294/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2015 Data publikacji: 7 lutego 2018 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, umowa o współpracy handlowa, usługa, produkt, dostęp do rynków, załącznik, marża, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, akcja promocyjna
|
I ACa 486/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 31 stycznia 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćusługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, gazetka, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy, marża, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, reklama
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża, dostęp do rynków, pozwany, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, współpraca handlowa, reklama
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćgazetka, dostawca, usługa promocyjna, pozwany, marża, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, reklama
|
I ACa 1989/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015 Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćusługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, produkt, marża
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, marża, rabat, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa
|
VII AGa 2127/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 października 2020 Data publikacji: 14 kwietnia 2021 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćbudżet marketingowy, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, gazetka, dostawca, pozwany, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, opłata za przyjęcie towarów, nieuczciwa konkurencja, współpraca handlowa, promocja, produkt
|
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, dostęp do rynków, produkt, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, marża, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, promocja, reklama
|
I ACa 1597/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 września 2016 Data publikacji: 28 października 2016 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, marża, reklama, dostawca
|
VII AGa 93/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 listopada 2020 Data publikacji: 20 września 2021 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćrabat, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, usługa, dostawca, marża, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, umowa o współpracy handlowa, dostawa
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, umowa o współpracy handlowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, załącznik, opłata za przyjęcie towarów, marża, pozwany, rabat
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża, reklama, nieuczciwa konkurencja, gazetka, akcja promocyjna, współpraca
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, marża, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy
|
I ACa 170/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 31 maja 2017 Data publikacji: 13 marca 2018 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostęp do rynków, usługa promocyjna, pozwany, dostawca, gazetka, czyn nieuczciwej konkurencji, budżet marketingowy, marża, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, produkt, reklama, współpraca
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Edyta Jefimko, Maciej Dobrzyński , Bernard Chazan
Data wytworzenia informacji: