I ACa 63/16 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-04-11
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 92% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, sieć, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 90% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, współpraca, sklep, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, faktura, marża handlowa opłaty, współpraca, pozwany, obrót
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, gazetka, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, usługa zarządzania, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena, nieuczciwa konkurencja, reklama
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, nieuczciwa konkurencja, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, umowa, faktura
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, usługa zarządzania, sieć
|
I ACa 1199/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 czerwca 2016 Data publikacji: 18 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, nieuczciwa konkurencja, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, gazetka, usługa zarządzania, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, cena, faktura, obrót
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, usługa, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, marża handlowa opłaty, produkt, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, nieuczciwa konkurencja, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem
|
I ACa 964/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 grudnia 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, reklama, produkt, cena
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, współpraca, pozwany, produkt, usługa zarządzania, dostęp do rynków, promocja
|
I ACa 1477/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 kwietnia 2015 Data publikacji: 1 października 2015 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, gazetka, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, produkt, cena, rabat, sklep, promocja, dostęp do rynków, pozwany, dodatkowa opłata, towar do sprzedaży, zarządzanie budżetem, obrót, faktura
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, sieć, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, marża handlowa opłaty, gazetka, nieuczciwa konkurencja, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, nieuczciwa konkurencja, rabat, usługa zarządzania, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, współpraca, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, faktura, obrót
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, premia pieniężna, pozwany, dostawca, towar do sprzedaży, zarządzanie budżetem, marża handlowa, współpraca, umowa, rabat, budżet marketingowy, rynek, promocja, usługa zarządzania, obrót
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćrabat, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, nieuczciwa konkurencja, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, towar powodów, pozwany, faktura, utrudnianie dostępu do rynku, obrót, promocja, sieć
|
XVI GC 419/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 28 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćusługa, dostawca, gazetka, premia pieniężna, promocja, pozwany, produkt, obrót, konsultacja handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, rabat, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa opłaty, współpraca
|
I ACa 1117/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 czerwca 2014 Data publikacji: 12 września 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, premia pieniężna, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa opłaty, pozwany, towar powodów, rabat, gazetka, utrudnianie dostępu do rynku
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, akcja promocyjna, współpraca, cena, pozwany
|
I ACa 2045/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 sierpnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, dostęp do rynków, cena, usługa, zarządzanie budżetem, współpraca, pozwany, budżet marketingowy, obrót, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, faktura
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Byszewska, Romana Górecka , Ewa Fiedorowicz
Data wytworzenia informacji: