Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

I ACa 147/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-10-29

I ACa 551/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 stycznia 2016

Data publikacji: 25 marca 2016

Poziom podobieństwa: 91%

Wspólna treść

dostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, gazetka, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, nota obciążeniowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, gazetka, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, nota obciążeniowa
Zobacz»

I ACa 628/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016

Data publikacji: 14 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 90%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, zbycie towarów, produkt
Zobacz»

I ACa 951/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 grudnia 2014

Data publikacji: 11 marca 2015

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, usługa ekspozycji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, logo, faktura i nota obciążeniowa, cena, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, usługa ekspozycji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, logo, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, cena, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, sieć, zarząd powoda
Zobacz»

I ACa 936/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 kwietnia 2016

Data publikacji: 21 lipca 2016

Poziom podobieństwa: 86%

Wspólna treść

nota obciążeniowa, rabat, sklep, bonus roczny, cena, obrót, reklama, marża, ekspozycja, sprzedaż, produkt, faktura i nota, pozwany, towar dostawcy, gazetka, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, upust
Zobacz»

I ACa 1407/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 lutego 2015

Data publikacji: 26 marca 2015

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura i nota obciążeniowa, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ekspozycja produktów, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, sprzedany towar, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ekspozycja produktów, zbycie towarów, cena
Zobacz»

I ACa 604/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 lutego 2016

Data publikacji: 17 października 2016

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

rabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, logo, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, logo, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, reklama, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć, premia pieniężna, towar powodów, cena
Zobacz»

I ACa 1815/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 30 lipca 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

usługi marketingowe, logo, reklama, ekspozycja towaru, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja produktów, pozwany, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura i nota obciążeniowa, paleta, dostęp do rynków, dostawca towarów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, logo, reklama, ekspozycja towaru, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja produktów, pozwany, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, paleta, zbycie towarów, dostęp do rynków, dostawca towarów, ściana sklepu, towar na paletach, próby ugodowe
Zobacz»

I ACa 949/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 grudnia 2014

Data publikacji: 24 marca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 84%

Wspólna treść

usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, sklep, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, faktura i nota obciążeniowa, sklep, dodatkowa ekspozycja, umowy marketingowe, cena, sprzedany towar, unia
Zobacz»

I ACa 966/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 15 kwietnia 2016

Data publikacji: 26 października 2016

Poziom podobieństwa: 83%

Wspólna treść

dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, pozwany, dostawca, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, faktura i nota obciążeniowa, obrót, usługi marketingowe, bonus roczny, marża handlowa opłaty, rabat, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, pozwany, dostawca, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, sklep, kwartał, faktura i nota obciążeniowa, obrót, usługi marketingowe, umowy marketingowe, bonus roczny, marża handlowa opłaty, rabat, opłata za reklamy, przedsiębiorca
Zobacz»

I ACa 1777/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 20 października 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

usługi marketingowe, reklama, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja towaru, pozwany, ekspozycja produktów, dostęp do rynków, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, reklama, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja towaru, pozwany, ekspozycja produktów, dostęp do rynków, sprzedawca, zbycie towarów, fakt wykonania usługi, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, powodów usługi, umowy marketingowe, nienależyte umocowanie pełnomocnika
Zobacz»

I ACa 1621/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 23 września 2016

Data publikacji: 10 stycznia 2017

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, dostęp do rynków, pozwany, bonus roczny, obrót, usługi marketingowe, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, logo, opłata za przyjęcie towarów, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, dostęp do rynków, pozwany, bonus roczny, obrót, wzrost obrotów, spółka komandytowa, usługi marketingowe, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, podpunkt pierwszy, logo, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, umowa handlowa, podpunkt drugi, cena towaru
Zobacz»

I ACa 1785/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 15 listopada 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, produkt, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, produkt, dodatkowy produkt, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, towar finalnemu odbiorcy, utrudnianie dostępu do rynku, sieć handlowa, postępowanie upadłościowe, umowy marketingowe
Zobacz»

I ACa 256/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 października 2015

Data publikacji: 18 stycznia 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, sklep, przedsiębiorca, usługi marketingowe, odbiorca, faktura, reklama, nota obciążeniowa, obrót
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, sklep, przedsiębiorca, usługi marketingowe, odbiorca, faktura, reklama, nota obciążeniowa, dokumentacja przedsiębiorstwa, obrót, wielkość obrotów, umowy marketingowe
Zobacz»

I ACa 298/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 26 listopada 2015

Data publikacji: 12 lipca 2016

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, odbiorca, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, współpraca, marża handlowa opłaty, nota obciążeniowa, ekspozycja, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, dostęp do rynków, odbiorca, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, sieć handlowa, współpraca, marża handlowa opłaty, nota obciążeniowa, umowa, ekspozycja, rabat, budżet marketingowy, czyn nieuczciwej konkurencji, wzrost obrotów
Zobacz»

I ACa 868/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 września 2017

Data publikacji: 16 marca 2018

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, sklep, współpraca, przyjęcie towarów do sprzedaży, nota obciążeniowa, rabat, obrót, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, odbiorca, specjalny produkt, usługi marketingowe, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, sklep, współpraca, przyjęcie towarów do sprzedaży, nota obciążeniowa, rabat, software, spółka, umowa handlowa, obrót, umowy marketingowe, produkt
Zobacz»

VII AGa 169/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 13 marca 2018

Data publikacji: 4 lipca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, porozumienie, premia pieniężna, wspólne przedsięwzięcie, umowa, przedsiębiorca, wysokość marży
Zobacz»

I ACa 805/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 września 2017

Data publikacji: 13 lipca 2018

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, odbiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, usługi marketingowe, sklep, teren marketu, opłata za przyjęcie towarów, faktura, pozwany, ekspozycja produktów, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, odbiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, współpraca, usługi marketingowe, sklep, spółka z grupy, teren marketu, opłata za przyjęcie towarów, utrudnienie dostępu do rynku, umowy marketingowe, faktura, pozwany, ekspozycja produktów, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca
Zobacz»

I ACa 2169/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 sierpnia 2017

Data publikacji: 18 października 2017

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, rabat, gazetka, usługi marketingowe, produkt, współpraca, reklama, sklep, marża, ekspozycja, nieuczciwa konkurencja, teren marketu, przyjęcie towarów do sprzedaży, obrót
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, rabat, gazetka, usługi marketingowe, produkt, współpraca, reklama, sieć, sklep, marża, ekspozycja, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, teren marketu, produkt dostawcy, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa handlowa, obrót, bonus warunkowy
Zobacz»

I ACa 615/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 listopada 2014

Data publikacji: 24 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, usługa, upust, cena, gazetka, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przedsiębiorca, rabat
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, usługa, upust, cena, gazetka, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, warunek handlowy sprzedaży, pozwany, przedsiębiorca, rabat, cena detaliczna, gazetka reklamowa, utrudnianie dostępu do rynku, sprzedawca, akcja promocyjna, zysk
Zobacz»

I ACa 587/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 20 czerwca 2017

Data publikacji: 17 lipca 2017

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

dostawca, odbiorca, ekspozycja produktów, nota obciążeniowa, dostęp do rynków, rabat, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, pozwany, marża handlowa opłaty, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, odbiorca, ekspozycja produktów, nota obciążeniowa, dostęp do rynków, premia kwartalna, rabat, obrót, spółka komandytowa, kwartał, działanie marketingowe, wzrost obrotów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, wspólne przedsięwzięcie, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, pozwany, marża handlowa opłaty, współpraca
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Krystyna Brawecka
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Dorota Markiewicz,  Marcin Kołakowski
Data wytworzenia informacji: