I ACa 170/17 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-05-31
IX GC 633/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu Data orzeczenia: 13 maja 2015 Data publikacji: 31 sierpnia 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, współpraca, umowa
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćpremia pieniężna, pozwany, dostawca, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, umowa, rabat, budżet marketingowy, rynek, promocja
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, dostęp do rynków, promocja
|
I ACa 500/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 października 2013 Data publikacji: 3 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, pozwany, dostęp do rynków, premia pieniężna, gazetka, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dodatkowa usługa, usługa promocyjna, promocja, współpraca
|
I ACa 1261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 marca 2014 Data publikacji: 20 kwietnia 2014 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, usługa, pozwany, premia pieniężna, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, umowa, produkt, reklama, rabat
|
I ACa 628/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 listopada 2014 Data publikacji: 17 września 2019 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, rabat, umowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, utrudnianie dostępu do rynku, współpraca
|
I AGa 251/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu Data orzeczenia: 20 marca 2019 Data publikacji: 25 sierpnia 2020 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćusługa promocyjna, dostawca, sieć, dostęp do rynków, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, współpraca
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna okresowa, marża handlowa, gazetka, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, premia, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, pozwany, współpraca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 1113/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 lutego 2014 Data publikacji: 21 maja 2014 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćusługa, premia pieniężna, dostawca, pozwany, umowa, spółka komandytowa, utrudnianie dostępu do rynku, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża
|
I ACa 1117/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 czerwca 2014 Data publikacji: 12 września 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, usługa, premia pieniężna, pozwany, rabat, gazetka, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, gazetka, rabat, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa, produkt
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, marża handlowa, budżet marketingowy
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, marża handlowa, produkt, dostęp do rynków, pozwany, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćrabat, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, sieć
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, budżet marketingowy, spółka komandytowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, współpraca, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, pozwany, rabat
|
I ACa 420/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 września 2013 Data publikacji: 24 października 2013 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćusługa, dostawca, premia pieniężna, marża handlowa, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, utrudnianie dostępu do rynku, opłata za przyjęcie towarów, sieć, rabat
|
VI ACa 1447/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 czerwca 2014 Data publikacji: 14 grudnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, gazetka, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, reklama, umowa, premia pieniężna, spółka
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Polańska-Farion, Jolanta de Heij-Kaplińska
Data wytworzenia informacji: