Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

I ACa 319/16 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-05-16

I ACa 1111/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 stycznia 2015

Data publikacji: 19 lipca 2015

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, usługa zarządzania, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, faktura, obrót, usługa transportowa, sieć handlowa
Zobacz»

I ACa 696/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 listopada 2014

Data publikacji: 20 marca 2015

Poziom podobieństwa: 84%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, sieć, współpraca handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna okresowa, spółdzielnia, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, sieć handlowa, sieć, okres rozliczeniowy, współpraca handlowa, zarządzanie relacjami
Zobacz»

I ACa 1215/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 stycznia 2014

Data publikacji: 29 maja 2014

Poziom podobieństwa: 84%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, przedsiębiorca, odbiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, opłata za usługi, dzień zapłaty, zakres marketingu i reklamy, wymierny efekt, przedsiębiorca, odbiorca, dostarczony towar
Zobacz»

I ACa 1541/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 listopada 2016

Data publikacji: 19 stycznia 2017

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, pośrednik, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa zarządzania, sieć, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, towar dostawcy, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, bezpodstawna korzyść, przyjęcie towarów do sprzedaży, pośrednik, ekspozycja towaru, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów powódki, wynagrodzenie za usługi, dostawca dostępu do rynku, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa zarządzania, sieć, przedsiębiorca
Zobacz»

I ACa 2162/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 stycznia 2016

Data publikacji: 19 lutego 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, współpraca, sprzedawca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, akcja promocyjna, współpraca, cena, sprzedawca
Zobacz»

I ACa 1159/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 marca 2015

Data publikacji: 19 maja 2015

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

dostawca, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, pośrednik, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, nieuczciwa konkurencja, reklama
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, gazetka, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, podatek, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, pośrednik, usługa zarządzania, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena, nieuczciwa konkurencja, reklama
Zobacz»

I ACa 796/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 26 listopada 2014

Data publikacji: 18 marca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

dostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, sklep, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, produkt, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, sklep, marża handlowa opłaty, wynagrodzenie za usługi, bezpodstawna korzyść, przyjęcie towarów powódki, zarządzanie budżetem, produkt, obciążenie dostawcy, przedsiębiorca, producent
Zobacz»

I ACa 1014/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016

Data publikacji: 29 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, reklama, marża handlowa, produkt, umowa o współpracy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, wartość roczna, przyjęcie towarów do sprzedaży, roczny obrót, opłata za przyjęcie towarów, obrót handlowy, usługa zarządzania, gazetka reklamowa, reklama, marża handlowa, specyfikacja płatności, produkt, umowa o współpracy, promocja
Zobacz»

I ACa 1890/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 grudnia 2016

Data publikacji: 9 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, współpraca handlowa, reklama, usługa zarządzania
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, współpraca handlowa, produkt powoda, korespondencję mailową, reklama, usługa zarządzania
Zobacz»

VII AGa 279/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 maja 2018

Data publikacji: 6 września 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

dostawca, produkt, sieć, umowa o współpracy handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, sprzedawca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia pieniężna, produkt, sieć, dostarczony produkt, umowa o współpracy handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, należności spółki, marża handlowa opłaty, gazetka, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, budżet promocyjny, usługa zarządzania, sprzedawca
Zobacz»

I ACa 1053/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 26 marca 2015

Data publikacji: 15 maja 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, sklep, zarządzanie budżetem, produkt, marża handlowa opłaty
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, sklep, wynagrodzenie za usługi, bezpodstawna korzyść, zarządzanie budżetem, produkt, własny sklep, obciążenie dostawcy, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów powódki, producent
Zobacz»

I ACa 1929/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 lipca 2015

Data publikacji: 3 listopada 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, budżet marketingowy, sklep, zarządzanie budżetem, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, sieć, pośrednik
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, budżet marketingowy, sklep, zarządzanie budżetem, przyjęcie towaru dostawcy, obciążenie dostawcy, dostawca dostępu do rynku, gazetka, bezpodstawna korzyść, sieć sklepów, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa łącząca strony, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, sieć, pośrednik
Zobacz»

I ACa 967/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 7 stycznia 2015

Data publikacji: 20 czerwca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, warunki handlowe, usługa promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, warunki handlowe, usługa promocyjna, placówka handlowa, usługa reklamowa i promocyjna, marketing i reklama
Zobacz»

I ACa 1402/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014

Data publikacji: 18 lipca 2014

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, umowa o współpracy handlowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, załącznik, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, pozwany, marża handlowa opłaty, warunki handlowe
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, zamawiana usługa, spółka komandytowa, umowa o współpracy handlowa, usługa transportowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, załącznik, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, pozwany, rabat, marża handlowa opłaty, warunki handlowe
Zobacz»

VII AGa 149/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 lutego 2018

Data publikacji: 18 maja 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, przedsiębiorca, pośrednik, współpraca handlowa, sklep
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, zamieszczanie informacji
Zobacz»

I ACa 1749/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 maja 2015

Data publikacji: 26 sierpnia 2016

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, usługa zarządzania, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, podatek, produkt, usługi marketingowe, usługa promocyjna, gazetka reklamowa, usługa zarządzania, dostęp do rynków, promocja, faktura
Zobacz»

I ACa 529/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 czerwca 2017

Data publikacji: 10 lipca 2017

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, usługa, załącznik, porozumienie o warunkach handlowych, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, umowa o współpracy handlowa, zarządzanie budżetem, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, rabat, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, napój energetyczny, dodatkowa ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, usługa, załącznik, porozumienie o warunkach handlowych, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, umowa o współpracy handlowa, zarządzanie budżetem, przedsiębiorca
Zobacz»

I ACa 226/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 3 listopada 2015

Data publikacji: 30 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, sieć
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, nabywca, sieć handlowa, cena, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie promocyjne, sieć
Zobacz»

I ACa 1638/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015

Data publikacji: 19 lutego 2016

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, przedsiębiorca, sieć, gazetka, dostawa, usługa promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, rabat, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, informacja marketingowa, sieć handlowa, przedsiębiorca, strona powodowa, sieć, usługi reklamowe, gazetka, dostawa, usługa promocyjna, negocjacja
Zobacz»

I ACa 1713/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 czerwca 2014

Data publikacji: 14 sierpnia 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, sprzedawca, pośrednik, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwana spółka, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, wysokość marży, sprzedawca, pośrednik, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama, zysk
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Ewelina Walczuk
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Jerzy Paszkowski,  Agnieszka Wachowicz-Mazur
Data wytworzenia informacji: