I ACa 319/16 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-05-16
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, sieć, współpraca handlowa
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, przedsiębiorca, odbiorca
|
I ACa 1541/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, pośrednik, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa zarządzania, sieć, przedsiębiorca
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, współpraca, sprzedawca
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, pośrednik, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, nieuczciwa konkurencja, reklama
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, sklep, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, produkt, przedsiębiorca
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, reklama, marża handlowa, produkt, umowa o współpracy
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, współpraca handlowa, reklama, usługa zarządzania
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, produkt, sieć, umowa o współpracy handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, sprzedawca
|
I ACa 1053/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 15 maja 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, sklep, zarządzanie budżetem, produkt, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1929/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 lipca 2015 Data publikacji: 3 listopada 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, budżet marketingowy, sklep, zarządzanie budżetem, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, sieć, pośrednik
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, warunki handlowe, usługa promocyjna
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, umowa o współpracy handlowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, załącznik, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, pozwany, marża handlowa opłaty, warunki handlowe
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, przedsiębiorca, pośrednik, współpraca handlowa, sklep
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, usługa zarządzania, dostęp do rynków
|
I ACa 529/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 5 czerwca 2017 Data publikacji: 10 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, usługa, załącznik, porozumienie o warunkach handlowych, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, umowa o współpracy handlowa, zarządzanie budżetem, przedsiębiorca
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, sieć
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, przedsiębiorca, sieć, gazetka, dostawa, usługa promocyjna
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, sprzedawca, pośrednik, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Jerzy Paszkowski, Agnieszka Wachowicz-Mazur
Data wytworzenia informacji: