I ACa 380/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2014-10-02
I ACa 988/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 stycznia 2015 Data publikacji: 25 maja 2015 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćusługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, podatek, dostawca, współpraca, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka reklamowa, opłata za przyjęcie towarów, promocja, umowa, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, podatek, produkt, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, promocja
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, roczny obrót, opłata za przyjęcie towarów, gazetka reklamowa, reklama, marża handlowa, produkt, umowa o współpracy, promocja
|
I ACa 1989/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015 Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćusługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, sieć, marża handlowa, gazetka reklamowa, umowa
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćusługa, gazetka, dostawca, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, reklama, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, podatek, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, obrót, opłata za przyjęcie towarów, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 486/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 31 stycznia 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćusługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, roczny obrót, gazetka reklamowa, dostęp do rynków
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, umowa o współpracy, obrót
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, usługa, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt, opłata za przyjęcie towarów
|
XVI GC 819/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćusługa, dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, promocja, gazetka, nieuczciwa konkurencja, premia pieniężna, umowa o współpracy, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, usługa, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy, pozwany, marża handlowa opłaty, sieć
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, nieuczciwa konkurencja, gazetka, współpraca
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwana spółka, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, reklama
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, sieć, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, sieć, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, umowa o współpracy, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Bogdan Świerczakowski, Hanna Muras , Małgorzata Siemianowicz-Orlik
Data wytworzenia informacji: