I ACa 404/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-11-27
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćtowar, rabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, sprzedaż, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, współpraca
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćtowar, dostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, marża handlowa, usługa zarządzania, sprzedaż, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, faktura, negocjacja
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćtowar, dostawca, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, usługa, sprzedaż, produkt, sklep, marża handlowa, reklama, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, akcja promocyjna, współpraca
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćtowar, rabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, sprzedaż, marża handlowa, pozwany, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, dostęp do rynków, cena, sieć, produkt, umowa
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, towar, usługa, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, współpraca handlowa, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedaż, produkt
|
I ACa 56/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 9 września 2017 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, towar, dostęp do rynków, budżet marketingowy, usługa, rabat, akcja promocyjna, zarządzanie budżetem, pozwany, współpraca, produkt, sieć, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka
|
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, towar, usługa, gazetka, produkt, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, sprzedaż, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, reklama
|
I ACa 1989/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015 Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćtowar, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, gazetka, opłata za usługi, sprzedaż, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, sieć, marża handlowa
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, towar, premia pieniężna, usługa, produkt, marża handlowa, sieć, sprzedaż, współpraca handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, gazetka, nieuczciwa konkurencja, zarządzanie budżetem
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, towar, gazetka, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, sprzedaż, pozwany, usługa zarządzania, cena
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, towar, premia pieniężna, rabat, dostęp do rynków, marża handlowa, sprzedaż, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, towar, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa, sprzedaż, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa zarządzania, dostęp do rynków
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćrabat, dostawca, towar, usługa, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, gazetka, sprzedaż, marża handlowa, faktura, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, towar, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, usługa zarządzania, premia pieniężna, dostęp do rynków, sprzedaż, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa, pozwany, marża handlowa, produkt
|
I ACa 1477/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 kwietnia 2015 Data publikacji: 1 października 2015 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, towar, gazetka, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, produkt, sprzedaż, hala, cena, rabat, sklep, dostęp do rynków, pozwany, zarządzanie budżetem
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćtowar, dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, współpraca, usługa zarządzania, reklama, marża handlowa, produkt
|
I ACa 170/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 31 maja 2017 Data publikacji: 13 marca 2018 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćusługa, towar, dostęp do rynków, pozwany, dostawca, premia pieniężna, gazetka, czyn nieuczciwej konkurencji, budżet marketingowy, marża, sprzedaż, produkt, reklama
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćtowar, dostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, premia pieniężna, marża, sprzedaż, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa
|
XVI GC 132/11wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 21 maja 2014 Data publikacji: 24 czerwca 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostawca, towar, gazetka, premia pieniężna, usługa, sprzedaż, produkt, rabat, sklep, hala, budżet marketingowy, cena, pozwany, rynek, współpraca, marża, faktura
|
I ACa 1113/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 lutego 2014 Data publikacji: 21 maja 2014 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćtowar, usługa, premia pieniężna, sprzedaż, dostawca, nieuczciwa konkurencja, pozwany, spółka, faktura, umowa, utrudnianie dostępu do rynku, gazetka, sieć, współpraca
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Zbigniew Stefan Cendrowski, Ewa Kaniok , Małgorzata Mączkowska
Data wytworzenia informacji: