I ACa 501/13 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2013-11-08
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 93% Wspólna treśćdostawca, rabat, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura, umowa o współpracy handlowa, potrącenie, gazetka, premia pieniężna okresowa, wierzytelność
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 91% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa, współpraca handlowa
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 91% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna okresowa, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, współpraca handlowa, faktura
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 90% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, usługi reklamowe, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, warunki handlowe
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, rabat, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa, usługa zarządzania, obrót, umowa
|
I ACa 964/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 grudnia 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, umowa o współpracy handlowa, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, załącznik
|
I ACa 2045/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 sierpnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, dostęp do rynków, cena, usługa, zarządzanie budżetem, pozwany, budżet marketingowy, warunki handlowe, obrót, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, nota obciążeniowa, faktura
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, usługa zarządzania, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, faktura, obrót
|
I ACa 1199/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 czerwca 2016 Data publikacji: 18 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, nieuczciwa konkurencja, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, gazetka, usługa zarządzania, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, cena, faktura, obrót
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa zarządzania, dostęp do rynków, faktura
|
VII AGa 93/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 listopada 2020 Data publikacji: 20 września 2021 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćrabat, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, cena
|
I ACa 2106/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 stycznia 2017 Data publikacji: 11 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, rabat, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, obrót, premia pieniężna okresowa, budżet marketingowy, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, umowa, zarządzanie budżetem, marża handlowa
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, gazetka, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 1752/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2016 Data publikacji: 23 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, gazetka, pozwany, produkt, premia pieniężna okresowa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, usługi reklamowe, zarządzanie budżetem, faktura, budżet marketingowy, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa
|
VII AGa 276/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 grudnia 2019 Data publikacji: 2 marca 2020 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, współpraca
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, umowa o współpracy handlowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, załącznik, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, pozwany, rabat, marża handlowa opłaty, warunki handlowe
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, rabat, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, usługi reklamowe, gazetka
|
I ACa 1117/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 czerwca 2014 Data publikacji: 12 września 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, premia pieniężna, marża handlowa opłaty, pozwany, rabat, gazetka, czyn nieuczciwej konkurencji
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Maciej Dobrzyński, Hanna Muras , Paweł Pyzio
Data wytworzenia informacji: