I ACa 615/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2014-11-05
I ACa 864/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 2 października 2012 Data publikacji: 18 czerwca 2020 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćstrona powodowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostęp do rynków, pozwany, produkt, upust, gazetka, cena, umowa, warunki handlowe
|
I ACa 604/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 lutego 2016 Data publikacji: 17 października 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, logo, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, cena
|
I ACa 1243/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 18 grudnia 2013 Data publikacji: 14 października 2014 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćusługi marketingowe, warunek handlowy sprzedaży, strona powodowa, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, upust, sklep, usługa promocyjna
|
I ACa 1117/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 czerwca 2014 Data publikacji: 12 września 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, rabat, gazetka reklamowa, utrudnianie dostępu do rynku, sprzedawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, spółka, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, sprzedawca, produkt, usługa promocyjna
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, cena, akcja promocyjna, sklep
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćrabat, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji
|
VII AGa 169/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2018 Data publikacji: 4 lipca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, marża handlowa opłaty, umowa, przedsiębiorca
|
I ACa 628/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 listopada 2014 Data publikacji: 17 września 2019 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, rabat, sklep, marża handlowa opłaty, umowa, utrudnianie dostępu do rynku, usługi marketingowe
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, przedsiębiorca, zysk, sklep
|
I ACa 1785/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 6 czerwca 2014 Data publikacji: 15 listopada 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, pozwany, produkt, przedsiębiorca, sprzedawca, utrudnianie dostępu do rynku, sklep
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, akcja promocyjna, cena, sprzedawca, pozwany
|
I ACa 983/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1123/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 marca 2013 Data publikacji: 11 czerwca 2013 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćsprzedawca, usługi marketingowe, sklep, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, umowa, cena, akcja promocyjna
|
VII AGa 293/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 maja 2018 Data publikacji: 14 września 2018 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługa, pozwany, dostawca, utrudnianie dostępu do rynku, gazetka, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, sprzedawca, akcja promocyjna, towar do sprzedaży, sklep, produkt, cena
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, rabat, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, przedsiębiorca, strona powodowa, umowa, gazetka, usługa promocyjna
|
I ACa 420/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 września 2013 Data publikacji: 24 października 2013 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługa, dostawca, marża handlowa, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, utrudnianie dostępu do rynku, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, sklep, rabat
|
I ACa 808/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 18 września 2017 Data publikacji: 4 grudnia 2017 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostęp do rynków, rabat, dostawca, usługi marketingowe, spółka, przedsiębiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, upust, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, umowa, usługa promocyjna, sprzedawca
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, dostęp do rynków, produkt, cena, upust
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Bogdan Świerczakowski, Katarzyna Polańska-Farion , Grażyna Kramarska
Data wytworzenia informacji: