I ACa 805/16 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-09-28
I ACa 1667/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 listopada 2016 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, opłata za przyjęcie towarów, porozumienie, usługa, utrudnienie dostępu do rynku, marża handlowa, przedsiębiorca, ekspozycja, wspólne przedsięwzięcie, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sieć handlowa, pozwany, popełnienie czynów nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 99/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 czerwca 2016 Data publikacji: 5 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, utrudnienie dostępu do rynku, usługi marketingowe, sieć handlowa, porozumienie, przedsiębiorca, współpraca, wspólne przedsięwzięcie, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 868/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 16 marca 2018 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, sklep, współpraca, przyjęcie towarów do sprzedaży, spółka, umowy marketingowe, produkt
|
I ACa 256/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2015 Data publikacji: 18 stycznia 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, sklep, przedsiębiorca, usługi marketingowe, odbiorca, faktura, umowy marketingowe, utrudnianie dostępu do rynku
|
I ACa 1441/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 sierpnia 2016 Data publikacji: 27 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćprzyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja, współpraca, utrudnienie dostępu do rynku, spółka, umowa, usługi marketingowe, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, sieć handlowa, cena, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
|
VII AGa 169/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2018 Data publikacji: 4 lipca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, porozumienie, wspólne przedsięwzięcie, umowa, przedsiębiorca
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, sklep, współpraca
|
I ACa 298/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2015 Data publikacji: 12 lipca 2016 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, odbiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, sieć handlowa, współpraca, marża handlowa opłaty, umowa, ekspozycja, czyn nieuczciwej konkurencji, cena
|
I ACa 1096/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 maja 2016 Data publikacji: 23 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, produkt, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, pozwany, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć handlowa, cena, utrudnienie dostępu do rynku, umowa
|
I ACa 1349/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, współpraca, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, umowa, sieć handlowa
|
I ACa 350/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 maja 2017 Data publikacji: 1 marca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, umowa, współpraca
|
I ACa 1173/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 10 kwietnia 2013 Data publikacji: 24 sierpnia 2013 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, sieć, pozwany, usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, produkt, umowa
|
I ACa 1448/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 1 kwietnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćodbiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, umowy marketingowe, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, faktura, opłata za przyjęcie
|
I ACa 951/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2014 Data publikacji: 11 marca 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, ekspozycja, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, cena, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, sieć
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, usługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, sieć handlowa, przedsiębiorca, umowa
|
I ACa 1083/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 stycznia 2015 Data publikacji: 3 marca 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, sklep, dostęp do rynków, spółka, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty
|
VI ACa 1447/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 czerwca 2014 Data publikacji: 14 grudnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, umowa, spółka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, produkt
|
I ACa 662/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2017 Data publikacji: 26 kwietnia 2018 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, współpraca, utrudnienie dostępu do rynku, cena, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, sieć handlowa, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca
|
I ACa 1981/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 listopada 2016 Data publikacji: 10 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, odbiorca, towar do sprzedaży, współpraca, umowy marketingowe, cena, przedsiębiorca, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, handlowa opłata, opłata za przyjęcie towarów
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Maciej Dobrzyński, Dorota Markiewicz , Beata Kozłowska
Data wytworzenia informacji: