I ACa 868/16 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-09-29
I ACa 805/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 września 2017 Data publikacji: 13 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, odbiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, usługi marketingowe, sklep, marża handlowa, produkt, spółka z grupy, teren marketu, opłata za przyjęcie towarów, umowy marketingowe, pozwany, ekspozycja
|
I ACa 298/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2015 Data publikacji: 12 lipca 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, odbiorca, obrót, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, współpraca, nota obciążeniowa, ekspozycja, rabat
|
I ACa 628/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016 Data publikacji: 14 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, sklep, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, nota obciążeniowa
|
I ACa 587/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 20 czerwca 2017 Data publikacji: 17 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, ekspozycja, odbiorca, nota obciążeniowa, dostęp do rynków, rabat, obrót, działanie marketingowe, marża handlowa, spółka, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, usługa, produkt, wspólne przedsięwzięcie
|
I ACa 2002/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 września 2017 Data publikacji: 15 marca 2018 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćusługi marketingowe, rabat, dostawca, odbiorca, dostęp do rynków, marża handlowa, umowa handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, obrót, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, spółka z grupy, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 147/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 października 2015 Data publikacji: 27 listopada 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćekspozycja, dostawca, rabat, dostęp do rynków, nota obciążeniowa, marża handlowa, sklep, pozwany, produkt, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży
|
I ACa 551/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 stycznia 2016 Data publikacji: 25 marca 2016 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, nieuczciwa konkurencja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, nota, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowy marketingowe, dostęp do rynków
|
I ACa 604/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 lutego 2016 Data publikacji: 17 października 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, produkt, sieć
|
I ACa 2169/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 sierpnia 2017 Data publikacji: 18 października 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, rabat, usługi marketingowe, produkt, współpraca, sieć, sklep, marża, ekspozycja, nieuczciwa konkurencja, teren marketu, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa handlowa, obrót
|
VII AGa 169/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2018 Data publikacji: 4 lipca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, produkt, współpraca, wspólne przedsięwzięcie
|
I ACa 1441/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 sierpnia 2016 Data publikacji: 27 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostawca, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, pozwany, ekspozycja, współpraca, spółka, umowa handlowa, usługi marketingowe
|
I ACa 951/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2014 Data publikacji: 11 marca 2015 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, usługi marketingowe, marża handlowa, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nota obciążeniowa, produkt
|
I ACa 99/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 czerwca 2016 Data publikacji: 5 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, marża handlowa, współpraca, wspólne przedsięwzięcie, sieć, pozwany
|
I ACa 1448/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 1 kwietnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćodbiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, dostęp do rynków, dostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, obrót, umowy marketingowe, umowa handlowa, nota obciążeniowa
|
I ACa 256/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2015 Data publikacji: 18 stycznia 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, sklep, usługi marketingowe, odbiorca, nota obciążeniowa, obrót
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, produkt, pozwany, sklep, współpraca
|
I ACa 1667/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 listopada 2016 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa, marża handlowa, ekspozycja, wspólne przedsięwzięcie, pozwany
|
I ACa 1981/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 listopada 2016 Data publikacji: 10 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, obrót, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, rabat, odbiorca, towar do sprzedaży, współpraca, umowy marketingowe, pozwany
|
VII AGa 491/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 września 2018 Data publikacji: 5 listopada 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, obrót, zawezwanie do próby ugodowej, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć, wniosek o zawezwanie, odbiorca, umowa handlowa, umowy marketingowe
|
I ACa 966/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 kwietnia 2016 Data publikacji: 26 października 2016 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostęp do rynków, nota obciążeniowa, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, obrót, usługi marketingowe, umowy marketingowe, rabat
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Kozłowska, Robert Obrębski , Katarzyna Jakubowska-Pogorzelska
Data wytworzenia informacji: