I ACa 964/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2014-12-22
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa, współpraca handlowa
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, załącznik, usługa zarządzania
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura, umowa o współpracy handlowa, gazetka
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, rabat, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa, usługa zarządzania, umowa
|
I ACa 2045/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 sierpnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, dostęp do rynków, cena, usługa, zarządzanie budżetem, pozwany, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, faktura
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna
|
I ACa 1199/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 czerwca 2016 Data publikacji: 18 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, nieuczciwa konkurencja, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, gazetka, usługa zarządzania, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, cena, faktura
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, spółka, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar powodów, współpraca, opłata za przyjęcie
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, współpraca handlowa
|
VII AGa 93/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 listopada 2020 Data publikacji: 20 września 2021 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćrabat, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, cena
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćpremia pieniężna, pozwany, dostawca, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, zarządzanie budżetem, marża handlowa, rabat, budżet marketingowy, usługa zarządzania, cena, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, usługa zarządzania, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, faktura
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, spółka komandytowa, umowa o współpracy handlowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, załącznik, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, pozwany, rabat, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, usługa zarządzania, dostęp do rynków, faktura
|
VII AGa 276/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 grudnia 2019 Data publikacji: 2 marca 2020 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, współpraca
|
I ACa 1655/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 października 2016 Data publikacji: 24 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, usługa, dostawca, faktura, gazetka, pozwany, marża handlowa opłaty, cena, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, gazetka, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, cena, nieuczciwa konkurencja, reklama
|
I ACa 938/12wyrok Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2013 Data publikacji: 3 maja 2013 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćpremia pieniężna, pozwany, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa opłaty, towar dostawcy, towar powodów, opłata za przyjęcie towarów, umowa, wynagrodzenie za usługi, spółka
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, rabat, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, gazetka, usługa promocyjna
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Zbigniew Cendrowski, Edyta Jefimko
Data wytworzenia informacji: