Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

I ACa 966/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2016-04-15

I ACa 1407/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 lutego 2015

Data publikacji: 26 marca 2015

Poziom podobieństwa: 86%

Wspólna treść

reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, ekspozycja, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, przedsiębiorca, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, ekspozycja, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, sprzedany towar, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ekspozycja produktów, zbycie towarów
Zobacz»

I ACa 949/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 grudnia 2014

Data publikacji: 24 marca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja, przedsiębiorca, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, sklep, umowy marketingowe, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, faktura i nota obciążeniowa, sklep, dodatkowa ekspozycja, umowy marketingowe, cena, sprzedany towar
Zobacz»

I ACa 951/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 grudnia 2014

Data publikacji: 11 marca 2015

Poziom podobieństwa: 84%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, usługa ekspozycji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, logo, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, cena, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, sieć
Zobacz»

I ACa 256/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 października 2015

Data publikacji: 18 stycznia 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 84%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, sklep, przedsiębiorca, usługi marketingowe, faktura, reklama, nota obciążeniowa, obrót, umowy marketingowe
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, sklep, przedsiębiorca, usługi marketingowe, odbiorca, faktura, reklama, nota obciążeniowa, dokumentacja przedsiębiorstwa, obrót, wielkość obrotów, umowy marketingowe
Zobacz»

I ACa 628/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016

Data publikacji: 14 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 83%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, zbycie towarów, produkt
Zobacz»

I ACa 147/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 października 2015

Data publikacji: 27 listopada 2015

Poziom podobieństwa: 83%

Wspólna treść

ekspozycja, cena, dostawca, rabat, dostęp do rynków, marża handlowa, sklep, bonus roczny, pozwany, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura i nota obciążeniowa, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • ekspozycja, cena, dostawca, rabat, dostęp do rynków, marża handlowa, sklep, bonus roczny, pozwany, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja produktów, usługa ekspozycji, logo, faktura i nota obciążeniowa, gazetka, współpraca
Zobacz»

I ACa 551/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 stycznia 2016

Data publikacji: 25 marca 2016

Poziom podobieństwa: 83%

Wspólna treść

dostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, rabat, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, nota obciążeniowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, gazetka, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, nota obciążeniowa
Zobacz»

I ACa 1785/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 15 listopada 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, przedsiębiorca, sprzedawca, utrudnianie dostępu do rynku, umowy marketingowe, sklep, nota
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, dodatkowy produkt, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, towar finalnemu odbiorcy, utrudnianie dostępu do rynku, sieć handlowa, postępowanie upadłościowe, umowy marketingowe, sklep, nota
Zobacz»

I ACa 1441/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 sierpnia 2016

Data publikacji: 27 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, wzrost obrotów, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja, współpraca, umowa, usługi marketingowe, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, wzrost obrotów, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja, współpraca, premia, spółka komandytowa, utrudnienie dostępu do rynku, umowa handlowa, umowa, usługi marketingowe, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, poziom obrotów
Zobacz»

I ACa 1777/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 20 października 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

usługi marketingowe, ekspozycja, reklama, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, pozwany, dostęp do rynków, sprzedawca, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, umowy marketingowe
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, ekspozycja, reklama, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja towaru, pozwany, ekspozycja produktów, dostęp do rynków, sprzedawca, zbycie towarów, fakt wykonania usługi, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, powodów usługi, umowy marketingowe
Zobacz»

I ACa 1448/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 1 kwietnia 2015

Data publikacji: 12 października 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, dostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, obrót, umowy marketingowe, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, nota obciążeniowa, faktura
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • odbiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, dostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, obrót, umowy marketingowe, umowa handlowa, premia pieniężna, intensyfikacja sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, nota obciążeniowa, poziom obrotów, przypadek obrotu, usługa marketingowa i reklamowa, faktura, wierzytelność
Zobacz»

VII AGa 169/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 13 marca 2018

Data publikacji: 4 lipca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, marża handlowa opłaty, współpraca, umowa, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, porozumienie, premia pieniężna, wspólne przedsięwzięcie, umowa, przedsiębiorca, wysokość marży
Zobacz»

I ACa 165/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017

Data publikacji: 14 lipca 2017

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

rabat, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, marża handlowa opłaty, pozwany, faktura, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, nota obciążeniowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, towar powodów, pozwany, faktura, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, nota obciążeniowa, promocja, sieć, negocjacja
Zobacz»

VII AGa 187/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 marca 2018

Data publikacji: 23 października 2018

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, rabat, nota obciążeniowa, obrót, pozwany, sprzedawca, współpraca, marża handlowa opłaty, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • premia pieniężna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, rabat, nota obciążeniowa, obrót, poziom obrotów, pozwany, sprzedawca, współpraca, marża handlowa opłaty, audyt, utrudnienie dostępu do rynku, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, gazetka
Zobacz»

I ACa 1815/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 30 lipca 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

ekspozycja, usługi marketingowe, dostawca, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, pozwany, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • ekspozycja, usługi marketingowe, logo, dostawca, reklama, ekspozycja towaru, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja produktów, pozwany, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, paleta, zbycie towarów, dostęp do rynków, dostawca towarów, ściana sklepu
Zobacz»

I ACa 1981/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2016

Data publikacji: 10 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, rabat, towar do sprzedaży, współpraca, umowy marketingowe, cena, przedsiębiorca, pozwany, bonus roczny, utrudnianie dostępu do rynku, handlowa opłata, sprzedawca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, rabat, odbiorca, towar do sprzedaży, współpraca, umowy marketingowe, cena, przedsiębiorca, zwiększony obrót, pozwany, bonus warunkowy, bonus roczny, utrudnianie dostępu do rynku, pobrana opłata, handlowa opłata, sprzedawca
Zobacz»

I ACa 298/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 26 listopada 2015

Data publikacji: 12 lipca 2016

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, współpraca, marża handlowa opłaty, nota obciążeniowa, umowa, ekspozycja, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, wzrost obrotów, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, dostęp do rynków, odbiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, sieć handlowa, współpraca, marża handlowa opłaty, nota obciążeniowa, umowa, ekspozycja, rabat, budżet marketingowy, czyn nieuczciwej konkurencji, wzrost obrotów, cena
Zobacz»

I ACa 983/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 września 2017

Data publikacji: 24 maja 2018

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawa, scentralizowana płatność, gazetka, jednostkowa usługa, umowa, przedsiębiorca, magazyn centralny, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
Zobacz»

I ACa 936/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 kwietnia 2016

Data publikacji: 21 lipca 2016

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

towar, dostawca, nota obciążeniowa, rabat, sklep, bonus roczny, cena, obrót, reklama, marża, ekspozycja, usługa, sprzedaż, faktura i nota, pozwany, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, kwartał
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • towar, dostawca, nota obciążeniowa, rabat, sklep, bonus roczny, cena, obrót, reklama, marża, ekspozycja, usługa, sprzedaż, produkt, faktura i nota, pozwany, towar dostawcy, gazetka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, kwartał
Zobacz»

VII AGa 149/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 lutego 2018

Data publikacji: 18 maja 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, pozwany, przedsiębiorca, sklep, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, współpraca, zamieszczanie informacji, odbiorca towaru
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Krystyna Brawecka
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Ewa Kaniok,  Robert Obrębski
Data wytworzenia informacji: