I ACa 967/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-01-07
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 90% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura, umowa o współpracy handlowa, gazetka
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 90% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, załącznik
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, promocja, faktura, reklama
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca handlowa
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, faktura
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama
|
I ACa 964/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 grudnia 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, umowa o współpracy handlowa, gazetka, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, budżet marketingowy, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, reklama, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, załącznik
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, umowa o współpracy handlowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, załącznik, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, rabat, marża handlowa opłaty, warunki handlowe
|
I ACa 2045/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 sierpnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, dostęp do rynków, usługa, zarządzanie budżetem, pozwany, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie o warunkach handlowych, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, faktura, załącznik
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, opłata za przyjęcie towarów, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 1752/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2016 Data publikacji: 23 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, gazetka, pozwany, produkt, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, usługi reklamowe, zarządzanie budżetem, faktura, budżet marketingowy, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa
|
I ACa 1117/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 czerwca 2014 Data publikacji: 12 września 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, premia pieniężna, marża handlowa opłaty, pozwany, rabat, gazetka reklamowa, czyn nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, umowa o współpracy handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, marketing i reklama, przedsiębiorca
|
I ACa 938/12wyrok Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2013 Data publikacji: 3 maja 2013 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, pozwany, rynek, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, placówka handlowa
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćgazetka, dostawca, usługa promocyjna, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, placówka handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, reklama, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 marca 2014 Data publikacji: 20 kwietnia 2014 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, pozwany, premia pieniężna, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, marketing i reklama, produkt, rabat, marża handlowa opłaty, usługa promocyjna, współpraca handlowa
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Ewa Kaniok, Maciej Dobrzyński , Beata Byszewska
Data wytworzenia informacji: