I ACa 988/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-01-09
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, podatek, produkt, usługi marketingowe, usługa promocyjna, gazetka reklamowa, promocja, faktura
|
XVI GC 819/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, promocja, gazetka, usługi reklamowe, współpraca, nieuczciwa konkurencja, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, cena, produkt
|
I ACa 1989/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015 Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćusługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, produkt, rynek, marża handlowa, gazetka reklamowa, umowa
|
I ACa 486/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 31 stycznia 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćusługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, obrót handlowy, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, gazetka reklamowa
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, pozwany, rynek, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, marża handlowa, pozwany, rynek, podatek, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćgazetka, dostawca, usługa promocyjna, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, rynek, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, rynek, marża handlowa opłaty, produkt, faktura, obrót
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, czyn nieuczciwej konkurencji, rynek, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, obrót handlowy, gazetka reklamowa, marża handlowa, produkt
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, rynek, marża handlowa opłaty
|
XVI GC 347/11uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 29 maja 2013 Data publikacji: 6 marca 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćfaktura, pozwany, nieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, współpraca, umowa, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, dodatkowa opłata, podatek, cena
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, rynek, zarządzanie budżetem, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa
|
I ACa 1504/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 czerwca 2013 Data publikacji: 21 września 2013 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćtowar, nieuczciwa konkurencja, dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, podatek, marża handlowa, pozwany, umowa, usługi reklamowe
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćpozwany, dostawca, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, zarządzanie budżetem, marża handlowa, współpraca, umowa, budżet marketingowy, rynek, promocja, obrót, cena
|
I ACa 2036/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, umowa, promocja, produkt
|
I ACa 1597/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 września 2016 Data publikacji: 28 października 2016 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, gazetka, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, rynek, opłata za przyjęcie towarów, marża, obrót handlowy, portal
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, budżet marketingowy, pozwany, rynek, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar powodów, współpraca, promocja
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, nieuczciwa konkurencja, współpraca, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, pozwany, rynek
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem, rynek
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, rynek, marża handlowa opłaty, usługi reklamowe, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Edyta Mroczek, Robert Obrębski , Małgorzata Sławińska
Data wytworzenia informacji: