I ACa 1014/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2016-04-27
I ACa 1597/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 września 2016 Data publikacji: 28 października 2016 Poziom podobieństwa: 90% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, pozwany, usługa zarządzania, gazetka, ekspozycja, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, wartość roczna, opłata za przyjęcie towarów, roczny obrót, marża, obrót handlowy, reklama
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, zakres marketingu i reklamy
|
I ACa 1989/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015 Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćusługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, sieć, marża handlowa, gazetka reklamowa, umowa
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćgazetka, dostawca, usługa promocyjna, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, marża handlowa opłaty, zakres marketingu i reklamy, ekspozycja
|
I ACa 486/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 31 stycznia 2016 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, usługa zarządzania, obrót handlowy, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy, wartość roczna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, roczny obrót, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, informacja ogólna, usługa promocyjna
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, sieć, współpraca handlowa
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, negocjacja, współpraca handlowa, potrącenie, gazetka
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, nieuczciwa konkurencja, gazetka, współpraca
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca handlowa, gazetka, umowa o współpracy, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, sieć
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, umowa o współpracy, obrót
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, współpraca handlowa, reklama, usługa zarządzania
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa, usługa zarządzania, obrót, umowa
|
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, dostęp do rynków, produkt, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, promocja, reklama
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, współpraca handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, produkt
|
VI ACa 1447/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 czerwca 2014 Data publikacji: 14 grudnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, gazetka, pozwany, potrącenie, zakres marketingu i reklamy, umowa, spółka, produkt
|
I ACa 1053/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 15 maja 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, produkt, marża handlowa opłaty, spółka
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, spółka, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama
|
I ACa 1261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 marca 2014 Data publikacji: 20 kwietnia 2014 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, produkt, zakres marketingu i reklamy, obrót, marża handlowa opłaty, usługa promocyjna, współpraca handlowa
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, sieć, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa, współpraca handlowa
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Polańska-Farion, Tomasz Wojciechowski
Data wytworzenia informacji: