I ACa 1059/12 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2013-03-05
XVI GC 419/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 28 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, gazetka, premia pieniężna, promocja, pozwany, produkt, misa, obrót, konsultacja handlowa, asortyment, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, umowa, rabat
|
I ACa 790/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 lutego 2013 Data publikacji: 3 czerwca 2013 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćpremia pieniężna, usługi reklamowe, gazetka, produkt, dostawca, faktura, zarządzanie budżetem, usługa konsultacji handlowa, usługa promocyjna, budżet promocyjny, usługa w ramach budżetu, budżet marketingowy, towar do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, misa, promocja, marża handlowa
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, gazetka, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, usługa zarządzania, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena, reklama
|
I ACa 1477/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 kwietnia 2015 Data publikacji: 1 października 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, gazetka, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, produkt, cena, rabat, promocja, dostęp do rynków, pozwany, towar do sprzedaży, zarządzanie budżetem, obrót, faktura
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, konsultacja handlowa, zarządzanie budżetem, reklama, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, pozwany, produkt, usługa promocyjna, usługa zarządzania, dostęp do rynków, promocja, faktura
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, rabat, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem, usługa zarządzania, obrót, umowa
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa
|
I ACa 1752/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2016 Data publikacji: 23 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, gazetka, pozwany, produkt, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi reklamowe, zarządzanie budżetem, faktura, budżet marketingowy, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, usługi reklamowe, produkt, opłata za przyjęcie towarów, warunki handlowe, usługa promocyjna
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, usługa zarządzania, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, pozwany, marża handlowa, produkt, faktura, obrót, usługa transportowa
|
XVI GC 819/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, misa, promocja, gazetka, usługi reklamowe, premia pieniężna, faktura, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, faktura, pozwany, obrót, załącznik
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, usługa zarządzania
|
I ACa 2062/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 20 marca 2017 Data publikacji: 16 kwietnia 2018 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćgazetka, towar, produkt, premia, dostawca, sprzedaż, pozwany, marża handlowa, rabat, promocja, usługa promocyjna, cena, reklama, obrót, umowa
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa transportowa, gazetka, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, załącznik, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, marża handlowa, pozwany, rabat
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, budżet marketingowy, sprzedawca, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama
|
I ACa 1101/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 marca 2013 Data publikacji: 9 czerwca 2013 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, produkt, pozwany, rabat, premia pieniężna, gazetka, usługa transportowa, warunek logistyczny, misa, usługi reklamowe, budżet promocyjny, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, obrót
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, marża handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, budżet promocyjny
|
I ACa 1199/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 czerwca 2016 Data publikacji: 18 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, gazetka, usługa zarządzania, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, usługa transportowa, cena, faktura, obrót
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Roman Dziczek, Joanna Zaporowska
Data wytworzenia informacji: