I ACa 1111/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-01-28
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, gazetka reklamowa, usługa zarządzania, dostęp do rynków, faktura
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćdostawca, gazetka, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, obrót, opłata za przyjęcie towarów, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, sieć handlowa, współpraca handlowa
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, umowa o współpracy handlowa, spółka, usługa transportowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, marża handlowa, pozwany, rabat
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy handlowa, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, usługa zarządzania
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, obrót, usługa zarządzania
|
I ACa 486/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 31 stycznia 2016 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, usługa transportowa, usługa zarządzania, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, obrót, usługa promocyjna
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, rabat, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa, usługa zarządzania, obrót, umowa
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura, umowa o współpracy handlowa, gazetka
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa, współpraca handlowa
|
VII AGa 93/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 listopada 2020 Data publikacji: 20 września 2021 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćrabat, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, sieć handlowa, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, przedsiębiorca
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, umowa o współpracy handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, spółka
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, spółka, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna
|
I ACa 964/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 grudnia 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, umowa o współpracy handlowa, gazetka, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, budżet marketingowy, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, spółka, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, przedsiębiorca
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, gazetka reklamowa, marża handlowa, produkt, umowa o współpracy, obrót
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, współpraca handlowa, usługa zarządzania
|
I ACa 1929/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 lipca 2015 Data publikacji: 3 listopada 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćtowar dostawcy, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Maciej Dobrzyński, Katarzyna Polańska-Farion , Sylwia Urbańska
Data wytworzenia informacji: