I ACa 1155/12 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2013-02-12
I ACa 1349/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć, klient, współpraca handlowa
|
I ACa 748/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 października 2013 Data publikacji: 27 listopada 2013 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, świadczenie usługi, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, sprzedawca, umowa, współpraca handlowa, opłata za przyjęcie towarów, klient, marża handlowa opłaty, intensyfikacja sprzedaży
|
I ACa 2007/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 grudnia 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćpozwany, współpraca handlowa, dostawca, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty
|
VII AGa 184/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 lutego 2018 Data publikacji: 23 maja 2018 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, marża, klient, umowa o świadczenie usługi, pozwany, współpraca handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, handlowa opłata
|
I ACa 1011/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 kwietnia 2016 Data publikacji: 4 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćprodukt, pozwany, katalog, klient, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, współpraca, akcja promocyjna
|
VII AGa 293/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 maja 2018 Data publikacji: 14 września 2018 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostęp do rynków, usługa, pozwany, dostawca, sieć, gazetka, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, sprzedawca, akcja promocyjna, towar do sprzedaży, współpraca, produkt
|
I ACa 983/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostęp do rynków, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, współpraca handlowa
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostawca, usługa, dostęp do rynków, współpraca handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, sieć, umowa, gazetka
|
I ACa 1596/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 września 2016 Data publikacji: 17 września 2019 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćtowar, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, sprzedawca, współpraca handlowa, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, umowa o świadczenie usługi, klient, gazetka
|
VII AGa 169/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2018 Data publikacji: 4 lipca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, umowa
|
I ACa 2244/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 lutego 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, sprzedawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, gazetka, klient, sprzedaż towaru, marża
|
I ACa 1082/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 14 listopada 2013 Data publikacji: 8 września 2014 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćprodukt, dostawca, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, udział w katalogu, usługi marketingowe, sieć, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży
|
VI GC 261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 20 grudnia 2013 Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, współpraca, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, akcja promocyjna
|
I ACa 208/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 19 września 2013 Data publikacji: 26 października 2013 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, gazetka, produkt, towar powódki
|
I ACa 896/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 18 lutego 2013 Data publikacji: 12 kwietnia 2013 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, producent, współpraca
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, towar powódki, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 256/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2012 Data publikacji: 29 stycznia 2013 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, umowa, współpraca
|
I ACa 1261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 marca 2014 Data publikacji: 20 kwietnia 2014 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, usługa, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, produkt, marża handlowa opłaty, towar powódki
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Maciej Dobrzyński, Robert Obrębski , Joanna Zaporowska
Data wytworzenia informacji: