I ACa 1159/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-03-12
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, podatek, produkt, usługa zarządzania, dostęp do rynków, promocja
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, usługa zarządzania, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa, produkt, obrót
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, sieć, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa, roczny okres rozliczeniowy
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, sieć
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, premia pieniężna, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, pośrednik, produkt, zarządzanie budżetem
|
I ACa 1477/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 kwietnia 2015 Data publikacji: 1 października 2015 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, gazetka, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, produkt, cena, rabat, promocja, dostęp do rynków, pozwany, dodatkowa opłata, towar do sprzedaży, zarządzanie budżetem, obrót
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, rabat, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem, usługa zarządzania, obrót
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, usługa, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, usługa, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, pośrednik, pozwany, przedsiębiorca, umowa
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, marża handlowa, sieć, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, gazetka, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, gazetka, produkt, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, promocja, reklama, wynagrodzenie za usługi
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, marża handlowa, budżet marketingowy, usługa zarządzania, przedsiębiorca
|
I ACa 2106/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 stycznia 2017 Data publikacji: 11 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, rabat, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, obrót, budżet marketingowy, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, sieć, umowa, zarządzanie budżetem, marża handlowa
|
I ACa 1199/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 czerwca 2016 Data publikacji: 18 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, nieuczciwa konkurencja, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, gazetka, usługa zarządzania, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, cena, obrót
|
I ACa 964/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 grudnia 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, marża handlowa, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, reklama, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, cena
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, akcja, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa, reklama, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, współpraca, cena
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćrabat, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, marża handlowa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, promocja, sieć
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Zbigniew Stefan Cendrowski, Marta Szerel
Data wytworzenia informacji: