I ACa 1215/13 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2014-01-17
I ACa 1989/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015 Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 90% Wspólna treśćbudżet marketingowy, zarządzanie budżetem, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za usługi, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, dostęp do rynków, produkt, dostarczony towar, sieć, marketing i reklama, marża handlowa, umowa, akcja
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćusługa, gazetka, dostawca, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, reklama, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, reklama, marża handlowa, produkt
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, sieć
|
VI ACa 1447/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 czerwca 2014 Data publikacji: 14 grudnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, gazetka, pozwany, zakres marketingu i reklamy, umowa, produkt
|
I ACa 1261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 marca 2014 Data publikacji: 20 kwietnia 2014 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, usługa, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, produkt, zakres marketingu i reklamy, marża handlowa opłaty
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, produkt, przedsiębiorca
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, akcja, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, współpraca
|
I ACa 1053/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 15 maja 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, produkt, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1117/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 czerwca 2014 Data publikacji: 12 września 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, gazetka, czyn nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, reklama
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, usługa, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, pozwany, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, umowa, sieć
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, przedsiębiorca, współpraca
|
I ACa 946/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 2 marca 2014 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, gazetka
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, usługa zarządzania
|
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, dostęp do rynków, produkt, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, promocja, reklama
|
I ACa 366/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 października 2013 Data publikacji: 26 marca 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, usługa, dostęp do rynków, sieć, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, umowa, marża handlowa opłaty, zakres marketingu i reklamy, pozwany
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Maciej Dobrzyński, Beata Kozłowska , Katarzyna Kisiel
Data wytworzenia informacji: