I ACa 1477/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-04-09
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, współpraca, pozwany, produkt, usługa promocyjna, dostęp do rynków, promocja
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1059/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 5 marca 2013 Data publikacji: 14 maja 2013 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, produkt, promocja, asortyment, obrót, marża handlowa, pozwany, usługi reklamowe, rabat, cena, zarządzanie budżetem, faktura, budżet marketingowy, towar do sprzedaży, usługa promocyjna, umowa
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, nieuczciwa konkurencja, rabat, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, współpraca, pozwany, marża handlowa, produkt, faktura
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, sieć, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, usługi reklamowe, produkt, opłata za przyjęcie towarów, warunki handlowe, usługa promocyjna
|
XVI GC 419/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 28 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, gazetka, premia pieniężna, promocja, pozwany, produkt, obrót, asortyment, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, umowa, rabat, nieuczciwa konkurencja, hala, współpraca
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, współpraca, sklep, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem
|
I ACa 1752/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2016 Data publikacji: 23 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, gazetka, pozwany, produkt, nieuczciwa konkurencja, współpraca, marża, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi reklamowe, opłata za przyjęcie, zarządzanie budżetem, faktura, budżet marketingowy
|
I ACa 2106/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 stycznia 2017 Data publikacji: 11 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, rabat, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, marża, obrót, budżet marketingowy, cena, pozwany, sieć, umowa, zarządzanie budżetem
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, sieć handlowa
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, faktura, współpraca, pozwany, obrót
|
I ACa 1199/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 czerwca 2016 Data publikacji: 18 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, usługa, nieuczciwa konkurencja, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, cena, faktura
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, marża handlowa, sieć, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, gazetka, nieuczciwa konkurencja, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany
|
I ACa 1879/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 listopada 2016 Data publikacji: 7 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, usługa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, współpraca, zarządzanie budżetem, pozwany, sprzedaż towaru, budżet marketingowy, obrót, promocja
|
I ACa 2062/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 20 marca 2017 Data publikacji: 16 kwietnia 2018 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćgazetka, towar, produkt, nieuczciwa konkurencja, premia, dostawca, sprzedaż, pozwany, marża handlowa, rabat, współpraca, promocja, usługa promocyjna, sklep, cena, reklama, obrót, umowa, logo
|
XVI GC 819/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, promocja, gazetka, usługi reklamowe, współpraca, nieuczciwa konkurencja, premia pieniężna, faktura, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, hala, cena
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa, nieuczciwa konkurencja, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, umowa, faktura
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, premia pieniężna, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, nieuczciwa konkurencja, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Marzena Konsek – Bitkowska, Tomasz Wojciechowski
Data wytworzenia informacji: