I ACa 1713/13 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2014-06-12
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 90% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 1117/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 czerwca 2014 Data publikacji: 12 września 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 90% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, premia pieniężna, marża handlowa opłaty, pozwany, rabat, gazetka, utrudnianie dostępu do rynku, sprzedawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, opłata za przyjęcie towarów, produkt
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca, gazetka
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna
|
VII AGa 169/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2018 Data publikacji: 4 lipca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, pozwany, sprzedawca, produkt, marża handlowa opłaty, usługa, współpraca, premia pieniężna, przedsiębiorca
|
I ACa 964/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 grudnia 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, budżet marketingowy, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, reklama, spółka, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, cena
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, pośrednik, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 1261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 marca 2014 Data publikacji: 20 kwietnia 2014 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, pozwany, premia pieniężna, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, reklama, rabat, obrót, marża handlowa opłaty, usługa promocyjna
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, opłata za usługi, przedsiębiorca, odbiorca
|
I ACa 938/12wyrok Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2013 Data publikacji: 3 maja 2013 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, współpraca, pozwany, rynek, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, wynagrodzenie za usługi
|
I ACa 1315/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 czerwca 2016 Data publikacji: 4 listopada 2016 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, obrót, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, sprzedawca, nieuczciwa konkurencja, rabat, cena
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, dostęp do rynków, promocja
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, obrót
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, wynagrodzenie za usługi, zarządzanie budżetem, produkt, przedsiębiorca, spółka
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćrabat, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, promocja
|
I ACa 604/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 lutego 2016 Data publikacji: 17 października 2016 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, usługa, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, premia pieniężna
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Bogdan Świerczakowski, Jerzy Paszkowski
Data wytworzenia informacji: