I ACa 1749/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-05-28
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, gazetka, rabat, premia pieniężna, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, podatek, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, cena, nieuczciwa konkurencja, reklama
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, usługa zarządzania, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, faktura, usługa transportowa
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna, placówka handlowa
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 87% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna okresowa, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, współpraca
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, faktura, gazetka
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, rabat, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem, usługa zarządzania
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa
|
I ACa 1477/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 kwietnia 2015 Data publikacji: 1 października 2015 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, gazetka, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, produkt, cena, rabat, promocja, dostęp do rynków, pozwany, towar do sprzedaży, zarządzanie budżetem, faktura
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćrabat, dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, premia pieniężna okresowa, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, faktura, marża handlowa opłaty, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa transportowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, współpraca, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, marża handlowa, pozwany, rabat
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama
|
I ACa 938/12wyrok Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2013 Data publikacji: 3 maja 2013 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćpremia pieniężna, współpraca, pozwany, rynek, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa opłaty, towar dostawcy, opłata za przyjęcie towarów, placówka handlowa, umowa
|
I ACa 988/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 stycznia 2015 Data publikacji: 25 maja 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, dostawca, współpraca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka reklamowa, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, promocja, umowa, świadczenie, podatek vat, marża handlowa opłaty, faktura, czyn nieuczciwej konkurencji
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, marża handlowa opłaty, gazetka, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćpremia pieniężna, pozwany, dostawca, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, zarządzanie budżetem, marża handlowa, współpraca, umowa, rabat, budżet marketingowy, rynek, promocja, usługa zarządzania, cena
|
I ACa 1752/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2016 Data publikacji: 23 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, gazetka, pozwany, produkt, premia pieniężna okresowa, współpraca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, faktura, budżet marketingowy, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa
|
I ACa 2106/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 stycznia 2017 Data publikacji: 11 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćrabat, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, premia pieniężna okresowa, budżet marketingowy, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, umowa, zarządzanie budżetem, marża handlowa, towar dostawcy, placówka handlowa
|
XVI GC 819/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćusługa, dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, promocja, gazetka, współpraca, nieuczciwa konkurencja, premia pieniężna, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, cena
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Przemysław Kurzawa, Dorota Markiewicz
Data wytworzenia informacji: