I ACa 1803/13 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2014-06-13
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, zakres marketingu i reklamy, przedsiębiorca, odbiorca
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, reklama, marża handlowa, produkt
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, reklama
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, towar powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, sklep, marża handlowa opłaty, wynagrodzenie za usługi, zarządzanie budżetem, produkt, przedsiębiorca
|
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, gazetka, dostęp do rynków, produkt, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, usługa transportowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, promocja, reklama, wynagrodzenie za usługi
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, reklama
|
I ACa 1989/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015 Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćusługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, dostęp do rynków, produkt, marketing i reklama, marża handlowa
|
I ACa 1053/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 15 maja 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, towar powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, sklep, wynagrodzenie za usługi, zarządzanie budżetem, produkt, marża handlowa opłaty
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna, placówka handlowa, marketing i reklama
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, reklama, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, współpraca
|
I ACa 1597/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 września 2016 Data publikacji: 28 października 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, ekspozycja, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, marża, reklama
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, sklep, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem
|
I ACa 1117/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 czerwca 2014 Data publikacji: 12 września 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, gazetka, czyn nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, umowa o współpracy, usługa transportowa
|
I ACa 1261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 marca 2014 Data publikacji: 20 kwietnia 2014 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, zakres marketingu i reklamy, marża handlowa opłaty, towar powódki, sklep, usługa promocyjna
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 170/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 31 maja 2017 Data publikacji: 13 marca 2018 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostęp do rynków, usługa promocyjna, pozwany, dostawca, gazetka, czyn nieuczciwej konkurencji, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, produkt, reklama, marża handlowa, współpraca
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, dostęp do rynków, promocja
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, opłata za przyjęcie towarów, nieuczciwa konkurencja
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Ewa Kaniok, Dorota Markiewicz , Zuzanna Adamczyk
Data wytworzenia informacji: