I ACa 1890/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2016-12-14
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, reklama, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, akcja promocyjna, współpraca, pozwany
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćgazetka, dostawca, usługa promocyjna, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, placówka handlowa, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, reklama, marża handlowa opłaty, sklep
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, towar powodów, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja
|
I ACa 529/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 5 czerwca 2017 Data publikacji: 10 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, czyn nieuczciwej konkurencji, warunki handlowe, opłata za przyjęcie towarów, usługa, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, ekspozycja, utrudnianie dostępu do rynku, współpraca handlowa
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca handlowa, gazetka, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, warunki handlowe, umowa, dostawa
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, reklama, marża handlowa, produkt
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, sklep, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, produkt
|
I ACa 1989/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015 Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćusługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, produkt, marża handlowa
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, usługa, produkt, współpraca handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, usługa zarządzania, dostęp do rynków, promocja
|
XVI GC 294/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2015 Data publikacji: 7 lutego 2018 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, współpraca handlowa, usługa zarządzania, produkt, dostęp do rynków, umowa, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostawca, strona powodowa, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, akcja promocyjna
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, współpraca handlowa
|
I ACa 1053/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 15 maja 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, sklep, zarządzanie budżetem, produkt, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa, usługa zarządzania, umowa
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, usługa promocyjna, pozwany, współpraca, akcja promocyjna, sklep
|
XXVI GC 28/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 2 września 2014 Data publikacji: 24 września 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, promocja, współpraca, dostęp do rynków, gazetka
|
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powodów, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, promocja, reklama, produkt powoda, handlowa opłata
|
I ACa 208/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 19 września 2013 Data publikacji: 26 października 2013 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, gazetka, produkt, sklep
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Edyta Mroczek, Edyta Jefimko , Bernard Chazan
Data wytworzenia informacji: