I ACa 1989/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2015-08-12
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 90% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, marketing i reklama, usługa zarządzania, opłata za usługi, dzień zapłaty, wymierny efekt, przedsiębiorca, dostarczony towar
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, gazetka reklamowa, reklama, marża handlowa, produkt
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, akcja, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, współpraca
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćusługa, gazetka, dostawca, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja
|
I ACa 988/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 stycznia 2015 Data publikacji: 25 maja 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćusługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, dostawca, współpraca, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka reklamowa, opłata za przyjęcie towarów, umowa, marża handlowa opłaty, asortyment
|
I ACa 1597/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 września 2016 Data publikacji: 28 października 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, pozwany, usługa zarządzania, gazetka, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, marża, reklama, dostawca
|
VI ACa 1447/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 czerwca 2014 Data publikacji: 14 grudnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, gazetka, marketing i reklama, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, umowa
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, produkt, obrót
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, gazetka reklamowa, usługa zarządzania, dostęp do rynków, reklama
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, negocjacja, gazetka
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, produkt, przedsiębiorca
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa zarządzania, sieć
|
I ACa 486/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 31 stycznia 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, usługa zarządzania, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, obrót
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, usługa, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, pozwany, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, umowa, sieć
|
I ACa 1053/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 15 maja 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, produkt, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, dostęp do rynków, produkt, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, reklama
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, usługa zarządzania, obrót
|
I ACa 1261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 marca 2014 Data publikacji: 20 kwietnia 2014 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, marketing i reklama, produkt, obrót, marża handlowa opłaty
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Przemysław Kurzawa, Beata Kozłowska
Data wytworzenia informacji: