I ACa 2062/16 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-03-20
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, premia, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, sklep, dostęp do rynków, produkt, cena
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia, usługa, gazetka, pozwany, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, reklama, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja
|
XVI GC 419/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 28 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, gazetka, promocja, premia, pozwany, produkt, obrót, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, umowa, rabat, nieuczciwa konkurencja
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćpozwany, premia, dostawca, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, umowa, rabat, promocja, obrót
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćrabat, dostawca, gazetka, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, marża handlowa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, promocja
|
I ACa 2036/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, gazetka, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, umowa, promocja, produkt
|
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, gazetka, premia, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługi marketingowe, usługa promocyjna, dostęp do rynków, promocja
|
XXVI GC 28/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 2 września 2014 Data publikacji: 24 września 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, premia, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, sklep, promocja, obrót, współpraca, dostęp do rynków, gazetka, cena
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćgazetka, dostawca, marża handlowa, usługa promocyjna, pozwany, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, reklama, sklep
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, rabat, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, premia, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, promocja, obrót, opłata za przyjęcie towarów, cena
|
I ACa 170/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 31 maja 2017 Data publikacji: 13 marca 2018 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, usługa promocyjna, pozwany, dostawca, gazetka, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia, promocja, produkt, świadek, reklama, marża handlowa, współpraca
|
I ACa 893/11wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 23 listopada 2011 Data publikacji: 14 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćusługi marketingowe, promocja, produkt, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostawca, pozwany, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 42/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 10 stycznia 2017 Data publikacji: 30 maja 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćgazetka, dostawca, usługi marketingowe, pozwany, cena, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, sklep, promocja, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna
|
V ACa 672/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 27 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćgazetka, promocja, usługa promocyjna, towar, produkt, reklama, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, współpraca, dostawca, sklep, sprzedaż
|
VI ACa 1025/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 września 2016 Data publikacji: 19 kwietnia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługi marketingowe, produkt, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, sklep, obrót, gazetka, usługa promocyjna, promocja
|
I ACa 551/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 stycznia 2016 Data publikacji: 25 marca 2016 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, rabat, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, produkt, gazetka, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 1477/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 kwietnia 2015 Data publikacji: 1 października 2015 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, premia, produkt, cena, rabat, sklep, promocja, dostęp do rynków, pozwany, towar do sprzedaży, obrót
|
I ACa 590/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu Data orzeczenia: 23 grudnia 2014 Data publikacji: 29 marca 2021 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćcena, gazetka, pozwany, dostawca, marża handlowa, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, logo, dostęp do rynków, współpraca, przyjęcie towarów do sprzedaży, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia, usługa, marża handlowa, pozwany, obrót, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa
|
VI GC 68/17wyrok Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 23 czerwca 2017 Data publikacji: 15 września 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćgazetka, produkt, umowa promocyjna, usługi marketingowe, nieuczciwa konkurencja, dostawca, przedsiębiorca, dostęp do rynków, warunek współpracy, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Roman Dziczek, Marzanna Góral , Przemysław Kurzawa
Data wytworzenia informacji: