I ACa 2088/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-01-13

I ACa 1349/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 czerwca 2016

Data publikacji: 17 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 83%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, świadczenie usługi, współpraca, pozwany, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, umowa, usługa intensyfikacji sprzedaży, klient
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, świadczenie usługi, towar powodów, współpraca, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, umowa, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć handlowa, klient, łączny obrót
Zobacz»

I ACa 2007/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 2 grudnia 2016

Data publikacji: 17 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 81%

Wspólna treść

pozwany, współpraca handlowa, marża handlowa, dostawca, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, świadczenie usługi, umowa, handlowa opłata
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • pozwany, współpraca handlowa, marża handlowa, dostawca, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, skapitalizowana odsetka, dostęp do rynków, umowy marketingowe, świadczenie usługi, umowa, osiągnięciu obrotu, umowa o świadczenie usługi, bezpodstawne przyjęcie, faktura, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, handlowa opłata
Zobacz»

I ACa 748/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 października 2013

Data publikacji: 27 listopada 2013

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, umowa, współpraca handlowa, opłata za przyjęcie towarów, klient, marża handlowa opłaty, świadczenie usług marketingowych, intensyfikacja sprzedaży, gazetka
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o udział, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, umowa, współpraca handlowa, opłata za przyjęcie towarów, umowa dodatkowa, towar sprzedawcy, klient, marża handlowa opłaty, świadczenie usług marketingowych, umowa o współpracy handlowa, intensyfikacja sprzedaży, prowadzenie akcji, umowa o świadczenie usługi, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, gazetka
Zobacz»

VII AGa 149/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 lutego 2018

Data publikacji: 18 maja 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, przedsiębiorca, współpraca handlowa, pozwana spółka, sklep
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, zamieszczanie informacji, odbiorca towaru, billboard
Zobacz»

I ACa 796/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 26 listopada 2014

Data publikacji: 18 marca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

dostawca, towar powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, marża handlowa opłaty, wynagrodzenie za usługi, produkt, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, towar powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, sklep, marża handlowa opłaty, wynagrodzenie za usługi, bezpodstawna korzyść, przyjęcie towarów powódki, zarządzanie budżetem, produkt, obciążenie dostawcy, przedsiębiorca, producent
Zobacz»

I ACa 298/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 kwietnia 2017

Data publikacji: 15 marca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

gazetka, dostawca, pozwany, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, wspieranie sprzedaży, dostęp do rynków, klient, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, współpraca handlowa, umowa, ekspozycja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • łączny obrót, gazetka, towar powodów, dostawca, pozwany, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, wspieranie sprzedaży, dostęp do rynków, marketingowe wsparcie, klient, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, współpraca handlowa, wsparcie sprzedaży, umowa, sprzedawca, logo, próbka towaru, ekspozycja
Zobacz»

I ACa 1803/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 13 czerwca 2014

Data publikacji: 28 września 2014

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

usługa, gazetka, dostawca, pozwany, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, marża handlowa opłaty, sklep, towar powódki
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa, gazetka, dostawca, usługa promocyjna, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, placówka handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, reklama, marża handlowa opłaty, sklep, usługa transportowa, towar powódki
Zobacz»

I ACa 1053/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 26 marca 2015

Data publikacji: 15 maja 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

dostawca, towar powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, sklep, wynagrodzenie za usługi, produkt, marża handlowa opłaty
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, towar powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, sklep, wynagrodzenie za usługi, bezpodstawna korzyść, zarządzanie budżetem, produkt, własny sklep, obciążenie dostawcy, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów powódki, producent
Zobacz»

I ACa 1155/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 lutego 2013

Data publikacji: 28 czerwca 2013

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, intensyfikacja sprzedaży, produkt, świadczenie usługi, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, umowa, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa dodatkowa, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, intensyfikacja sprzedaży, produkt, świadczenie usługi, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, umowa, umowa o świadczenie usługi, sieć, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, opłata dodatkowa, współpraca, udział w katalogu ogrodowym, akcja promocyjna
Zobacz»

VI GC 261/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Rzeszowie

Data orzeczenia: 20 grudnia 2013

Data publikacji: 27 stycznia 2014

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, reklama, marża handlowa opłaty, miejsce paletowe, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, łowca
Zobacz»

I ACa 1596/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 września 2016

Data publikacji: 17 września 2019

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

towar, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, świadczenie usług marketingowych, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, współpraca handlowa, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, klient, gazetka
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • towar, zleceniodawca, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, zleceniobiorca, świadczenie usług marketingowych, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, wynagrodzenie za świadczenie usługi, sprzedawca, rabat, współpraca handlowa, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, łączny obrót, cena, logo, umowa o współpracy handlowa, umowa o świadczenie usługi, klient, gazetka
Zobacz»

I ACa 541/14

wyrok

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 października 2014

Data publikacji: 30 stycznia 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, towar powódki, produkt, gazetka, marża handlowa opłaty, ekspozycja, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, towar powódki, produkt, gazetka, usługa scentralizowanej płatności, partner, świadczenie powódki, marża handlowa opłaty, usługa dodatkowej ekspozycji, testowanie nowych produktów, ekspozycja, usługa wzmożona aktywności, pomoc materiałów reklamowych, czyn nieuczciwej konkurencji, bezpodstawnie uzyskana korzyść
Zobacz»

I ACa 951/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 grudnia 2014

Data publikacji: 11 marca 2015

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, usługa ekspozycji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, logo, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, cena, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, sieć
Zobacz»

I ACa 208/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 19 września 2013

Data publikacji: 26 października 2013

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, wynagrodzenie za usługi, gazetka, produkt, towar powódki, sklep
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, pośrednik, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, wynagrodzenie za usługi, gazetka, produkt, usługa transportowa, towar powódki, premia, sklep, należność, sprzedaż kosmetyków, wysokość marży, bezpodstawna korzyść, producent
Zobacz»

I ACa 896/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 18 lutego 2013

Data publikacji: 12 kwietnia 2013

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

dostawca, wynagrodzenie za usługi, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, pośrednik, wynagrodzenie za usługi, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dzień zapłaty, produkt, producent, bezpodstawna korzyść, renoma, towar powodów, wynagrodzenie za usługi transportowe, osobne porozumienia, powołana umowa, współpraca
Zobacz»

I ACa 628/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016

Data publikacji: 14 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, sklep, dostęp do rynków, pozwany, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, zbycie towarów, produkt
Zobacz»

I ACa 983/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 września 2017

Data publikacji: 24 maja 2018

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

dostęp do rynków, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawa, scentralizowana płatność, gazetka, jednostkowa usługa, umowa, przedsiębiorca, magazyn centralny, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
Zobacz»

I ACa 2244/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 2 lutego 2017

Data publikacji: 23 lipca 2018

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

towar, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, dostawca, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa, gazetka, klient, marża
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • towar, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, zleceniodawca, zleceniobiorca, rabat, dostawca, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, cena, sprzedawca, wynagrodzenie za świadczenie usługi, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, gazetka, łączny obrót, logo, klient, sprzedaż towaru, marża
Zobacz»

I ACa 551/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 stycznia 2016

Data publikacji: 25 marca 2016

Poziom podobieństwa: 73%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, produkt, gazetka, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, gazetka, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, nota obciążeniowa
Zobacz»

I ACa 1890/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 grudnia 2016

Data publikacji: 9 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 73%

Wspólna treść

gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, współpraca handlowa, produkt powoda, korespondencję mailową, reklama
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Renata Żaczek
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Jerzy Paszkowski,  Paweł Iwaniuk
Data wytworzenia informacji: