I ACa 2089/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-01-13

I ACa 805/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 września 2017

Data publikacji: 13 lipca 2018

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, odbiorca, towar do sprzedaży, porozumienie, współpraca, usługi marketingowe, marża handlowa, produkt, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, odbiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar do sprzedaży, porozumienie, współpraca, usługi marketingowe, sklep, marża handlowa, produkt, spółka z grupy, teren marketu, opłata za przyjęcie towarów, utrudnienie dostępu do rynku, umowy marketingowe, faktura, pozwany, ekspozycja produktów
Zobacz»

VI GC 261/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Rzeszowie

Data orzeczenia: 20 grudnia 2013

Data publikacji: 27 stycznia 2014

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, porozumienie, marża handlowa, reklama, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, marża handlowa, reklama, marża handlowa opłaty, akcja, miejsce paletowe, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat
Zobacz»

I ACa 1667/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 listopada 2016

Data publikacji: 19 maja 2017

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, porozumienie, usługa, marża handlowa, przedsiębiorca, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, porozumienie, usługa, utrudnienie dostępu do rynku, marża handlowa, usługodawca, przedsiębiorca, ekspozycja, wspólne przedsięwzięcie, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sieć handlowa, produkt dostawcy, pozwany
Zobacz»

I ACa 99/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 2 czerwca 2016

Data publikacji: 5 stycznia 2017

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługi marketingowe, marża handlowa, porozumienie, przedsiębiorca, współpraca, sieć
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, logo, utrudnienie dostępu do rynku, usługi marketingowe, sieć handlowa, marża handlowa, strona w znaczeniu, porozumienie, handlowa opłata, przedsiębiorca, współpraca, wspólne przedsięwzięcie, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sieć
Zobacz»

VII AGa 169/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 13 marca 2018

Data publikacji: 4 lipca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, marża handlowa, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, współpraca, porozumienie, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar do sprzedaży, marża handlowa, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, porozumienie, premia pieniężna, wspólne przedsięwzięcie, umowa
Zobacz»

I ACa 1173/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 10 kwietnia 2013

Data publikacji: 24 sierpnia 2013

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa handlowa, towar do sprzedaży, marża handlowa, sieć, pozwany, usługi marketingowe, przedsiębiorca, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa handlowa, towar do sprzedaży, usługa logistyczna, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, sieć, gazetka, testowanie nowych produktów, pozwany, usługi marketingowe, scentralizowana płatność, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, produkt, przedsiębiorca dostępu
Zobacz»

I ACa 1082/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Krakowie

Data orzeczenia: 14 listopada 2013

Data publikacji: 8 września 2014

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

reklama, produkt, dostawca, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługi marketingowe, promocja, sieć, świadczenie usług promocyjnych, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, produkt, dostawca, marża handlowa, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, udział w katalogu, usługi marketingowe, promocja, sieć, generalna umowa, świadczenie usług promocyjnych, usługa promocyjna i reklamowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, całość obrotu
Zobacz»

I ACa 983/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 września 2017

Data publikacji: 24 maja 2018

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

dostęp do rynków, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługi marketingowe, dostawca, marża handlowa, umowa, przedsiębiorca, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostawa, scentralizowana płatność, gazetka, jednostkowa usługa, umowa, przedsiębiorca, magazyn centralny, marża handlowa opłaty, współpraca
Zobacz»

I ACa 319/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 maja 2017

Data publikacji: 28 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 65%

Wspólna treść

dostawca, towar do sprzedaży, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, budżet marketingowy, towar do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy handlowa, pośrednik, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, warunki handlowe, przedsiębiorca, umowa, załącznik
Zobacz»

VII AGa 293/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 15 maja 2018

Data publikacji: 14 września 2018

Poziom podobieństwa: 65%

Wspólna treść

dostęp do rynków, usługa, pozwany, dostawca, sieć, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, sprzedawca, towar do sprzedaży, współpraca, negocjacja, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, usługa, pozwany, dostawca, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, gazetka, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, dodatkowa opłata, usługa scentralizowanej płatności, umowa, sprzedawca, akcja promocyjna, towar do sprzedaży, współpraca, negocjacja, sklep, produkt, faktura
Zobacz»

I ACa 1215/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 stycznia 2014

Data publikacji: 29 maja 2014

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

dostawca, usługa, towar do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, marża handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, marża handlowa, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, opłata za usługi, dzień zapłaty, zakres marketingu i reklamy, wymierny efekt
Zobacz»

I ACa 1989/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015

Data publikacji: 29 października 2015

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

usługa, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, towar do sprzedaży, dostawca, przedsiębiorca, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, sieć, marża handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, towar do sprzedaży, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za usługi, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, dostarczony towar, sieć, marketing i reklama, marża handlowa
Zobacz»

VII AGa 149/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 lutego 2018

Data publikacji: 18 maja 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, towar do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, pozwany, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, towar do sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep
Zobacz»

I ACa 951/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 grudnia 2014

Data publikacji: 11 marca 2015

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, usługi marketingowe, marża handlowa, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, towar do sprzedaży, przedsiębiorca, sprzedawca, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, usługi marketingowe, marża handlowa, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, usługa ekspozycji, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, logo, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, cena, produkt, utrudnienie dostępu do rynku
Zobacz»

I ACa 1981/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2016

Data publikacji: 10 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, odbiorca, towar do sprzedaży, umowa, współpraca, przedsiębiorca, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, rabat, odbiorca, towar do sprzedaży, umowa, współpraca, umowy marketingowe, cena, przedsiębiorca, zwiększony obrót, pozwany, bonus warunkowy, bonus roczny, utrudnianie dostępu do rynku, pobrana opłata, handlowa opłata
Zobacz»

I ACa 628/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016

Data publikacji: 14 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, reklama, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, odbiorca, towar do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, odbiorca, rabat, towar do sprzedaży, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, nota obciążeniowa, handlowa opłata
Zobacz»

I ACa 949/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 grudnia 2014

Data publikacji: 24 marca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

usługi marketingowe, marża handlowa, towar do sprzedaży, reklama, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, pozwany, przedsiębiorca, sprzedawca, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, marża handlowa, towar do sprzedaży, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, faktura i nota obciążeniowa, sklep, produkt, dodatkowa ekspozycja, umowy marketingowe
Zobacz»

I ACa 226/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 3 listopada 2015

Data publikacji: 30 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, nabywca, sieć handlowa, cena, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz»

XX GC 23/08

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 21 czerwca 2010

Data publikacji: 14 kwietnia 2014

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, współpraca, produkt, dostęp do rynków, usługi marketingowe, przedsiębiorca, umowa, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, zarządzanie relacjami, współpraca, gazetka, dobry obyczaj, produkt, relacja z klientem, dopuszczenie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, usługi marketingowe, usługa informacji marketingowej, usługa zarządzania, przedsiębiorca, umowa, umowa o współpracy handlowa, pozwany, współpraca strony, hipermarket
Zobacz»

I ACa 1349/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 czerwca 2016

Data publikacji: 17 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, marża handlowa, usługi marketingowe, współpraca, pozwany, produkt, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, usługi marketingowe, towar powodów, współpraca, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, umowa, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć handlowa
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Krystyna Brawecka
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Bogdan Świerczakowski,  Ewa Kaniok ,  Bernard Chazan
Data wytworzenia informacji: