wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 28 września 2017
Data publikacji: 13 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, odbiorca, towar do sprzedaży, porozumienie, współpraca, usługi marketingowe, marża handlowa, produkt, pozwany -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, odbiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar do sprzedaży, porozumienie, współpraca, usługi marketingowe, sklep, marża handlowa, produkt, spółka z grupy, teren marketu, opłata za przyjęcie towarów, utrudnienie dostępu do rynku, umowy marketingowe, faktura, pozwany, ekspozycja produktów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie
Data orzeczenia: 20 grudnia 2013
Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, porozumienie, marża handlowa, reklama, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, marża handlowa, reklama, marża handlowa opłaty, akcja, miejsce paletowe, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 28 listopada 2016
Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, porozumienie, usługa, marża handlowa, przedsiębiorca, pozwany -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, porozumienie, usługa, utrudnienie dostępu do rynku, marża handlowa, usługodawca, przedsiębiorca, ekspozycja, wspólne przedsięwzięcie, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sieć handlowa, produkt dostawcy, pozwany
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 2 czerwca 2016
Data publikacji: 5 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługi marketingowe, marża handlowa, porozumienie, przedsiębiorca, współpraca, sieć -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, logo, utrudnienie dostępu do rynku, usługi marketingowe, sieć handlowa, marża handlowa, strona w znaczeniu, porozumienie, handlowa opłata, przedsiębiorca, współpraca, wspólne przedsięwzięcie, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sieć
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 13 marca 2018
Data publikacji: 4 lipca 2018
Istotność:
Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, marża handlowa, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, współpraca, porozumienie, umowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar do sprzedaży, marża handlowa, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, porozumienie, premia pieniężna, wspólne przedsięwzięcie, umowa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 10 kwietnia 2013
Data publikacji: 24 sierpnia 2013 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa handlowa, towar do sprzedaży, marża handlowa, sieć, pozwany, usługi marketingowe, przedsiębiorca, produkt -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa handlowa, towar do sprzedaży, usługa logistyczna, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, sieć, gazetka, testowanie nowych produktów, pozwany, usługi marketingowe, scentralizowana płatność, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, produkt, przedsiębiorca dostępu
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie
Data orzeczenia: 14 listopada 2013
Data publikacji: 8 września 2014 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćreklama, produkt, dostawca, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługi marketingowe, promocja, sieć, świadczenie usług promocyjnych, dostęp do rynków -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
reklama, produkt, dostawca, marża handlowa, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, udział w katalogu, usługi marketingowe, promocja, sieć, generalna umowa, świadczenie usług promocyjnych, usługa promocyjna i reklamowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, całość obrotu
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 29 września 2017
Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćdostęp do rynków, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługi marketingowe, dostawca, marża handlowa, umowa, przedsiębiorca, współpraca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostawa, scentralizowana płatność, gazetka, jednostkowa usługa, umowa, przedsiębiorca, magazyn centralny, marża handlowa opłaty, współpraca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 16 maja 2017
Data publikacji: 28 czerwca 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćdostawca, towar do sprzedaży, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, umowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, budżet marketingowy, towar do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy handlowa, pośrednik, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, warunki handlowe, przedsiębiorca, umowa, załącznik
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 15 maja 2018
Data publikacji: 14 września 2018 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćdostęp do rynków, usługa, pozwany, dostawca, sieć, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, sprzedawca, towar do sprzedaży, współpraca, negocjacja, produkt -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, usługa, pozwany, dostawca, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, gazetka, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, dodatkowa opłata, usługa scentralizowanej płatności, umowa, sprzedawca, akcja promocyjna, towar do sprzedaży, współpraca, negocjacja, sklep, produkt, faktura
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 17 stycznia 2014
Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostawca, usługa, towar do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, marża handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, marża handlowa, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, opłata za usługi, dzień zapłaty, zakres marketingu i reklamy, wymierny efekt
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015
Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćusługa, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, towar do sprzedaży, dostawca, przedsiębiorca, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, sieć, marża handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, towar do sprzedaży, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za usługi, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, dostarczony towar, sieć, marketing i reklama, marża handlowa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 21 lutego 2018
Data publikacji: 18 maja 2018
Istotność:
Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, towar do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, pozwany, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, towar do sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 16 grudnia 2014
Data publikacji: 11 marca 2015 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, usługi marketingowe, marża handlowa, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, towar do sprzedaży, przedsiębiorca, sprzedawca, produkt -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, usługi marketingowe, marża handlowa, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, usługa ekspozycji, przyjęcie towarów do sprzedaży, towar do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, logo, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, cena, produkt, utrudnienie dostępu do rynku
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2016
Data publikacji: 10 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, odbiorca, towar do sprzedaży, umowa, współpraca, przedsiębiorca, pozwany -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, rabat, odbiorca, towar do sprzedaży, umowa, współpraca, umowy marketingowe, cena, przedsiębiorca, zwiększony obrót, pozwany, bonus warunkowy, bonus roczny, utrudnianie dostępu do rynku, pobrana opłata, handlowa opłata
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016
Data publikacji: 14 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, reklama, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, odbiorca, towar do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, odbiorca, rabat, towar do sprzedaży, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, nota obciążeniowa, handlowa opłata
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 9 grudnia 2014
Data publikacji: 24 marca 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćusługi marketingowe, marża handlowa, towar do sprzedaży, reklama, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, pozwany, przedsiębiorca, sprzedawca, produkt -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, marża handlowa, towar do sprzedaży, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, faktura i nota obciążeniowa, sklep, produkt, dodatkowa ekspozycja, umowy marketingowe
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 3 listopada 2015
Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, premia, dostęp do rynków, towar do sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, nabywca, sieć handlowa, cena, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 21 czerwca 2010
Data publikacji: 14 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, współpraca, produkt, dostęp do rynków, usługi marketingowe, przedsiębiorca, umowa, pozwany -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, zarządzanie relacjami, współpraca, gazetka, dobry obyczaj, produkt, relacja z klientem, dopuszczenie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, usługi marketingowe, usługa informacji marketingowej, usługa zarządzania, przedsiębiorca, umowa, umowa o współpracy handlowa, pozwany, współpraca strony, hipermarket
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 30 czerwca 2016
Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, marża handlowa, usługi marketingowe, współpraca, pozwany, produkt, umowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, usługi marketingowe, towar powodów, współpraca, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, umowa, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć handlowa
Zobacz» |