VI ACa 1025/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2016-09-30
XXVI GC 560/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2013 Data publikacji: 16 maja 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćrabat retrospektywny, promocja, produkt, gazetka, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, sieć, umowa o współpracy, nieuczciwa konkurencja, reklama, pozwany, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, katalog
|
I ACa 191/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 22 maja 2013 Data publikacji: 6 sierpnia 2013 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćgazetka, rabat retrospektywny, produkt, sieć, marża handlowa, sklep, dostawca, pozwany, promocja, nieuczciwa konkurencja, umowa, usługa promocyjna, cena, towar do sprzedaży, reklama, współpraca
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćrabat, dostawca, gazetka, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, promocja, sieć
|
I ACa 893/11wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 23 listopada 2011 Data publikacji: 14 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćusługi marketingowe, promocja, produkt powoda, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat retrospektywny, upust, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie marketingowe, marża handlowa opłaty, obrót
|
X GC 992/13uzasadnienie Sąd Okręgowy w Łodzi Data orzeczenia: 1 grudnia 2016 Data publikacji: 29 września 2017 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, usługa promocyjna, sklep, rabat retrospektywny, katalog, pozwany, usługi marketingowe, umowa, reklama, produkt, marża handlowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, promocja
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy, pozwany, produkt, przedsiębiorca, sieć, gazetka
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, sklep, dostęp do rynków, produkt, cena, upust
|
I ACa 702/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 28 stycznia 2014 Data publikacji: 12 marca 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćusługi marketingowe, produkt powoda, gazetka, promocja, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy, pozwany, reklama, cena, rabat retrospektywny, marża handlowa, dostęp do rynków
|
VII AGa 1495/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2018 Data publikacji: 7 lutego 2019 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, sieć, usługa, marża handlowa opłaty, reklama, produkt, obrót, sklep, cena, umowa
|
I ACa 604/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 lutego 2016 Data publikacji: 17 października 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć, cena
|
I ACa 2169/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 sierpnia 2017 Data publikacji: 18 października 2017 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, rabat, gazetka, usługi marketingowe, produkt, współpraca, reklama, sieć, sklep, marża, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, obrót
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, marża handlowa, pozwany, obrót, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, sieć, opłata za przyjęcie towarów, produkt, umowa
|
I AGa 52/23wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Lublinie Data orzeczenia: 17 października 2023 Data publikacji: 4 grudnia 2023 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, rabat retrospektywny, towar, gazetka, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć, dostęp do rynków, pozwany, promocja, sprzedaż, marża handlowa, produkt
|
I ACa 1082/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 14 listopada 2013 Data publikacji: 8 września 2014 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćkatalog, reklama, produkt, dostawca, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługi marketingowe, promocja, sieć, świadczenie usług promocyjnych, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków
|
I ACa 695/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 lutego 2016 Data publikacji: 11 maja 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, rabat, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, upust, pozwany, marża handlowa opłaty, cena, usługi marketingowe, obrót
|
I ACa 985/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Łodzi Data orzeczenia: 9 stycznia 2013 Data publikacji: 2 marca 2013 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, towar, produkt, sklep, rabat retrospektywny, usługa promocyjna, pozwany, promocja, reklama, gazetka, katalog promocyjny, obrót, marża handlowa, nieuczciwa konkurencja, odpłatna usługa
|
VI GC 189/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 30 września 2015 Data publikacji: 31 grudnia 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćrabat, usługi marketingowe, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, produkt, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka
|
XX GC 1171/14zarządzenie, wyrok, uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 października 2017 Data publikacji: 1 lutego 2024 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, reklama, dodatkowa opłata, dostęp do rynków, produkt, marża handlowa opłaty, umowa
|
VII AGa 169/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2018 Data publikacji: 4 lipca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, pozwany, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, umowa, przedsiębiorca
|
I AGa 251/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu Data orzeczenia: 20 marca 2019 Data publikacji: 25 sierpnia 2020 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćusługa promocyjna, dostawca, sieć, dostęp do rynków, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt, sklep, opłata za przyjęcie towarów, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, współpraca, przedsiębiorca, umowa
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Aldona Wapińska, Aleksandra Kempczyńska
Data wytworzenia informacji: