wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 września 2015
Data publikacji: 3 listopada 2017 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, prezes urzędu, decyzja dotycząca umowy, konkurencja, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, konkurencja, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 5 grudnia 2016
Data publikacji: 14 lutego 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes urzędu, wysokość kary pieniężnej, przeciętny konsument, nałożenie kary, konkurencja -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, klauzula, prezes urzędu, abonent, wysokość kary pieniężnej, automatyczne przedłużenie umowy, przeciętny konsument, nałożenie kary, naruszenie przepisu ustawy, obyczaj, stosowanie, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, spółka, regulamin, konkurencja, usługa telekomunikacyjna, konkurencja i konsument, obowiązywanie umowy
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 21 października 2014
Data publikacji: 7 lutego 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, nałożenie kary pieniężnej, konkurencja, prezes urzędu, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
abonent, nieuczciwa praktyka rynkowa, część pisma, przeciętny konsument, umowa o abonament, rozwiązanie umowy, regulamin, rezygnacja z umowy, przedsiębiorca, operator, akapit, zachowanie rynkowe, ochrona konkurencji i konsumentów, kontakt telefoniczny, nałożenie kary pieniężnej, konkurencja, prezes urzędu, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, druga część, stenogram
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 czerwca 2019
Data publikacji: 1 lipca 2019 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, prezes, zbiorowy interes konsumenta, promocja, nieuczciwa praktyka rynkowa, kampania reklamowa, konkurencja, usługa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, promocja, delegatura, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, konkurencja, usługa, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2015
Data publikacji: 18 kwietnia 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, produkt, przelew, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, usługa, nieuczciwa praktyka rynkowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, reklama, karta płatnicza, produkt, przelew, bank, prowadzenie konta, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, użytkowanie kart, kampania reklamowa, bankomat, przelew internetowy, usługa, internet i telefon, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamowany produkt, hasło
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019
Data publikacji: 10 listopada 2021 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćreklama, promocja, zbiorowy interes konsumenta, usługa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, kampania reklamowa, przekaz reklamowy -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy, komunikat
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 12 grudnia 2013
Data publikacji: 19 grudnia 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, prezes, praktyk rynkowy, przedsiębiorca, usługa, przeciętny konsument, konkurencja -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, prezes, praktyk rynkowy, szkoda wyrządzona przez produkt, produkt niebezpieczny, świadczenie usługi, informacja, przedsiębiorca, usługa, na stronie, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, postępowanie windykacyjne, środek porozumiewania, prawa konsumenta, zastraszanie, formularz, konkurencja, pismo kierowane do konsumentów, stosowanie praktyki
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 27 stycznia 2017
Data publikacji: 30 maja 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćkara pieniężna, przedsiębiorca, zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, prezes urzędu, nałożenie kary -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
kara pieniężna, klauzula, przedsiębiorca, regulamin, zbiorowy interes konsumenta, niezgodność towaru z umową, odstąpienie od umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, strona internetowa, przeciętny konsument, prezes urzędu, błąd konsumentów, zwrot towaru, usta, nałożenie kary, but, ślad użytkowania, zdjęcie, prawa konsumenta, granica zwykłego zarządu
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 20 stycznia 2015
Data publikacji: 19 sierpnia 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćreklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, promocja, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, konkurencja, kara -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, opcja, promocja, rabat, oferta, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, konkurencja, reklama telewizyjna, kara, zniżka
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 13 sierpnia 2013
Data publikacji: 5 sierpnia 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, konkurencja, prezes urzędu, kara pieniężna, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, umowa o abonament, ochrona konkurencji i konsumentów, przeciętny konsument, konkurencja, sympatia i szacunek, regulamin, sobota w godzinach, rozwiązanie umowy, prezes urzędu, część pisma, zachowanie rynkowe, kara pieniężna, przedsiębiorca, rezygnacja z umowy, odwołanie od decyzji prezesa, sprawa praktyk, kontakt, urząd ochrony konkurencji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 13 września 2013
Data publikacji: 13 marca 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćprzeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, prezes, nieuczciwa praktyka rynkowa, kara pieniężna, przedsiębiorca, konkurencja, nałożenie kary -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, prezes, dobry obyczaj, nieuczciwa praktyka rynkowa, kara pieniężna, słuszny interes konsumentów, przedsiębiorca, konkurencja, bezpośrednia wizyta, wizyta w siedzibie, osobiste stawiennictwo, nałożenie kary, ustawa o ochronie konkurencji, windykacja bezpośrednia, ochrona konkurencji i konsument, siedziba dłużnika, działanie przedsiębiorcy, sentencja decyzji, stosowanie praktyki
Zobacz» |
uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 10 marca 2010
Data publikacji: 24 sierpnia 2013 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćreklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, kampania reklamowa, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, lokata terminowa, kampania reklamowa, okres umowny, informacja, przedsiębiorca, komunikat, reklama produktów, prezentacja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 grudnia 2015
Data publikacji: 17 grudnia 2018 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, nieuczciwa praktyka rynkowa, przekaz reklamowy, prezes, kara pieniężna, konkurencja, nałożenie kary, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
par okularów, reklama, zbiorowy interes konsumenta, soczewka, akcja promocyjna, przeciętny konsument, nieuczciwa praktyka rynkowa, przekaz reklamowy, prezes, gratis, pakiet, klient, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, konkurencja, zniżka, spółka, nałożenie kary, regulamin promocji, przedsiębiorca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 31 grudnia 2020
Data publikacji: 1 października 2021 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, prezes urzędu, kara pieniężna, konkurencja, nieuczciwa praktyka rynkowa, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, reklama, usta, zaskarżana decyzja, prezes urzędu, kara pieniężna, konkurencja, nieuczciwa praktyka rynkowa, dyrektor delegatury, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, decyzja prezesa, przedsiębiorca, zaniechanie, delegatura urzędu ochrony konkurencji, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, dyrektywa, nieuczciwa praktyka handlowa, pomimo to, rozporządzenie prezesa rady ministrów, reklama telewizyjna
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 grudnia 2016
Data publikacji: 28 lutego 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, zbiorowy interes konsumenta, reklama, konkurencja, decyzja dotycząca umowy, konsument decyzji, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, przedsiębiorca, pożyczka, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsument, konkurencja, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, decyzja dotycząca umowy, oferta, ocena ryzyka kredytowego, ustawa o ochronie konkurencji, konsument decyzji, reklama prasowa, kara pieniężna, hipoteka, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 15 kwietnia 2016
Data publikacji: 7 czerwca 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, prezes urzędu, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, konkurencja, model przeciętnego konsumenta -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, inspektor terenowy, pełna informacja, konsument informacji, wezwanie do zapłaty, obowiązek udzielania, ustawa o swobodzie działalności, dłużnik, działanie zgodne z wolą, prezes urzędu, presja psychiczna, nieuczciwa praktyka rynkowa, stan obawy, przedsiębiorca, poczucie lęku, konkurencja, pismo kierowane do konsumentów, model przeciętnego konsumenta, wola spółki, swoboda działalności gospodarcza
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 24 lutego 2015
Data publikacji: 21 października 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, konkurencja, prezes -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, opłata wstępna, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, opłata przygotowawcza, zbiorowy interes konsumenta, hasło, konkurencja, spółka, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes, praktyka powoda, nieprawdziwa informacja, ulotka, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, udzielenie pożyczki, działanie powodów, tygodnik, stosowanie praktyki, ustawa o ochronie konkurencji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 9 października 2012
Data publikacji: 18 stycznia 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćreklama, przekaz reklamowy, konkurencja, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, promocja, prezes, model przeciętnego konsumenta, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów
-
Ważne frazy
reklama, przekaz reklamowy, konkurencja, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, promocja, komputer, laptop z modemem, prezes, oferta, model przeciętnego konsumenta, publikacja decyzji, nieuczciwa konkurencja, ulotka, kara pieniężna, dotyczących promocji, mobilny dostęp do internetu, sentencja decyzji, spółka
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 29 września 2011
Data publikacji: 27 listopada 2012 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćreklama, konkurencja, prezes urzędu, model przeciętnego konsumenta, kara pieniężna, kampania reklamowa, przedsiębiorca, przekaz reklamowy, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, konkurencja, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, model przeciętnego konsumenta, ustawa o ochronie konkurencji, kara pieniężna, kampania reklamowa, laptop z modemem, przeciętna polska, decyzja prezesa urzędu, obowiązek publikacji decyzji, badanie opinii publicznej, polski konsument, przedsiębiorca, wprowadzenie konsumentów, przekaz reklamowy, zaniechanie ustaleń, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, brak skarg konsumenckich
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 5 stycznia 2015
Data publikacji: 25 października 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, praktyk, prezes urzędu, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
klauzule abuzywne, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, działanie zgodne z wolą, wola spółki, przeciętny konsument, presja psychiczna, dłużnik, pismo kierowane do konsumentów, praktyk, poczucie lęku, prezes urzędu, ustawa o swobodzie działalności, stan obawy, konsument informacji, kara pieniężna, działanie powodów, swoboda działalności gospodarcza, wezwanie, konieczność zapłacenia, działanie spółki, wysoki procent
Zobacz» |