Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

VII AGa 1526/18 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2018-06-08

XXVI GC 28/12

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 2 września 2014

Data publikacji: 24 września 2014

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

dostawca, premia, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, promocja, współpraca, dostęp do rynków, gazetka, usługa, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, promocja, obrót, współpraca, dostęp do rynków, gazetka, usługa, cena, gazetki promocyjne
Zobacz»

I ACa 226/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 3 listopada 2015

Data publikacji: 30 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

dostawca, premia, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, cena, akcja promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, nabywca, sieć handlowa, cena, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie promocyjne
Zobacz»

I ACa 1771/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 maja 2014

Data publikacji: 27 sierpnia 2014

Poziom podobieństwa: 73%

Wspólna treść

premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, pozwany, marża handlowa opłaty, dostawca, dostęp do rynków, cena, gazetka, usługi marketingowe, sieć, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca, pozwany, marża handlowa opłaty, dostawca, dostęp do rynków, dodatkowa opłata, cena, gazetka, scentralizowana płatność, usługi marketingowe, reklama, sieć, usługa testowania nowych produktów, produkt
Zobacz»

VII AGa 169/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 13 marca 2018

Data publikacji: 4 lipca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, pozwany, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, premia pieniężna, umowa, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, porozumienie, premia pieniężna, wspólne przedsięwzięcie, umowa, przedsiębiorca, wysokość marży
Zobacz»

I ACa 1890/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 grudnia 2016

Data publikacji: 9 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, współpraca, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, współpraca, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, współpraca handlowa, produkt powoda, korespondencję mailową
Zobacz»

VII AGa 279/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 maja 2018

Data publikacji: 6 września 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

dostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, sieć, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, marża handlowa opłaty, gazetka, promocja, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, sieć, dostarczony produkt, umowa o współpracy handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, należności spółki, współpraca, marża handlowa opłaty, gazetka, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, budżet promocyjny
Zobacz»

IX GC 633/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Poznaniu

Data orzeczenia: 13 maja 2015

Data publikacji: 31 sierpnia 2015

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, współpraca, umowa, marża handlowa opłaty
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dzień zapłaty, folder, współpraca, działanie promocyjne, dodatkowa opłata, pozwana spółka, umowa, marża handlowa opłaty, ekwiwalentność, umowa sprzedaży
Zobacz»

I ACa 505/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Poznaniu

Data orzeczenia: 3 lipca 2013

Data publikacji: 7 września 2013

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, usługa, sieć, dostawca, produkt, pozwany, akcja promocyjna, promocja, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, umowa, sklep
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, warunek współpracy, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, usługa, aneks, sieć, sieć handlowa, dostawca, produkt, pozwany, usługa promocyjna, akcja promocyjna, promocja, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, umowa, sklep
Zobacz»

I ACa 615/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 listopada 2014

Data publikacji: 24 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, usługa, warunki handlowe, cena, gazetka, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przedsiębiorca, akcja promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, usługa, upust, warunki handlowe, cena, gazetka, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, warunek handlowy sprzedaży, pozwany, przedsiębiorca, rabat, cena detaliczna, gazetka reklamowa, utrudnianie dostępu do rynku, sprzedawca, akcja promocyjna
Zobacz»

I ACa 893/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 23 listopada 2011

Data publikacji: 14 lutego 2013

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

usługi marketingowe, promocja, produkt, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, promocja, produkt powoda, produkt, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, analiza sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostawca, pozwany, fotelik samochodowy, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka reklamowa, sprzedawca, rabat retrospektywny, upust, faktura, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie marketingowe
Zobacz»

I ACa 165/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017

Data publikacji: 14 lipca 2017

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

dostawca, gazetka, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, pozwany, faktura, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, sieć
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, gazetka, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, towar powodów, pozwany, faktura, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, nota obciążeniowa, promocja, sieć
Zobacz»

I ACa 1082/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Krakowie

Data orzeczenia: 14 listopada 2013

Data publikacji: 8 września 2014

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

produkt, dostawca, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, promocja, sieć, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, produkt, dostawca, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, udział w katalogu, usługi marketingowe, promocja, sieć, generalna umowa, świadczenie usług promocyjnych, usługa promocyjna i reklamowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, całość obrotu, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura
Zobacz»

V ACa 620/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Katowicach

Data orzeczenia: 11 grudnia 2012

Data publikacji: 11 stycznia 2013

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

produkt, akcja promocyjna, promocja, sieć, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, dostawca, opłata za przyjęcie towarów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • produkt, akcja promocyjna, reklama, promocja, sieć, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, bonus marketingowy, akcja promocyjna produktu, umowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, dostawca, plakat, opłata za przyjęcie towarów, promocja produktów, kanał dystrybucji, zakupiony towar, zapach
Zobacz»

I ACa 604/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 lutego 2016

Data publikacji: 17 października 2016

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć, premia pieniężna, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, logo, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, reklama, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć, premia pieniężna, towar powodów, cena
Zobacz»

I ACa 1349/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 czerwca 2016

Data publikacji: 17 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, współpraca, pozwany, marża handlowa opłaty, gazetka, produkt, umowa, sieć
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, towar powodów, współpraca, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, umowa, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć handlowa, sieć, klient
Zobacz»

I AGa 251/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Poznaniu

Data orzeczenia: 20 marca 2019

Data publikacji: 25 sierpnia 2020

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

dostawca, sieć, dostęp do rynków, usługa, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt, sklep, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, współpraca, faktura, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa promocyjna, dostawca, sieć, dostęp do rynków, usługa, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt, sklep, opłata za przyjęcie towarów, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, mrożonka, współpraca, uczestnik sieci, faktura, przedsiębiorca
Zobacz»

I ACa 500/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 października 2013

Data publikacji: 3 stycznia 2014

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

dostawca, pozwany, usługi marketingowe, dostęp do rynków, premia pieniężna, gazetka, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, faktura, promocja, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, pieczarka, pozwany, usługi marketingowe, dostęp do rynków, skarbonka, premia pieniężna, gazetka, marża handlowa, scentralizowana płatność, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dodatkowa usługa, usługa promocyjna, faktura, program, promocja, współpraca
Zobacz»

VII AGa 187/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 marca 2018

Data publikacji: 23 października 2018

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

premia pieniężna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, pozwany, współpraca, marża handlowa opłaty, gazetka, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • premia pieniężna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, rabat, nota obciążeniowa, poziom obrotów, pozwany, sprzedawca, współpraca, marża handlowa opłaty, audyt, utrudnienie dostępu do rynku, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, gazetka, przedsiębiorca
Zobacz»

I ACa 1331/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 26 lipca 2012

Data publikacji: 26 listopada 2013

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, premia pieniężna, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, pozwany, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, przedsiębiorca, dostawca, sieć, cena, sklep
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • czyn nieuczciwej konkurencji, premia pieniężna, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa, scentralizowana płatność, pozwany, marża handlowa opłaty, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, bezpodstawnie uzyskana korzyść, dostęp do rynków, przedsiębiorca, dostawca, sieć, cena, centralny magazyn, sklep, pobieranie opłaty, utrudnianie dostępu do rynku
Zobacz»

VII AGa 149/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 lutego 2018

Data publikacji: 18 maja 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, przedsiębiorca, sklep, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, współpraca, zamieszczanie informacji
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Edyta Kaczmarek-Kępińska
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Tomasz Wojciechowski,  Jolanta de Heij-Kaplińska
Data wytworzenia informacji: